خوزستان؛

متقبل شدن ساخت دو مدرسه توسط خیران مدرسه ساز

عضو مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان گفت: این مجمع سالیانه هزینه احداث دو مدرسه را در خوزستان تقبل كرده است.

متقبل شدن ساخت دو مدرسه توسط خیران مدرسه ساز خوزستانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ؛ علی پروین دوشنبه در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان، و هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ناحیه دو اهواز بیان كرد: از اداره كل آموزش و پرورش خوزستان تقاضا می شود در كنار عنوان خیرین مدرسه ساز، خیرین مدرسه دار را نیز مطرح كند تا با ساماندهی مشاركت های مردمی در قالب خیر مدرسه دار به مدارس این استان كمك شود.

وی گفت: خیرین مدرسه‌دار كسانی هستند كه توان ساخت مدرسه و یا تجهیز كامل مدرسه را ندارند، ولی به میزان توان خود به مدارس كمك می كنند.

نماینده خیرین مدرسه ساز خوزستان همچنین با اشاره به تاسیس مدارس غیر دولتی توسط بازنشستگان آموزش و پرورش افزود: در صورتی كه این امتیاز غیر فرهنگیان را نیز شامل شود، انگیزه تاسیس مدرسه توسط معلمان گرفته می شود؛ مدارس غیر دولتی كمك زیادی به نظام آموزشی می كنند.

امام جمعه موقت اهواز نیز در این آیین گفت: مدارس در خوزستان باید به گونه ای باشند كه دانش آموزان در مدرسه احساس آرامش داشته باشند.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده بیان كرد: زمانی می توان به نقطه ایده آل در مدارس دست یافت كه مدارس از كیفیت بالایی برخوردار باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اهواز نیز گفت: به همت خیرین مدرسه ساز در منطقه غیزانیه اهواز 23 مدرسه كانكسی به كلاس درس تبدیل شدند.

بهادر موسوی افزود: خیرین مدرسه ساز باعث عدالت آموزشی در جامعه می شوند.

در این جشنواره حضور خیرین مدرسه ساز بسیار پررنگ بود و تعداد زیادی از خیرین مدرسه ساز كمك نقدی و دائمی را به مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان كردند و سه خیر نیز هزینه ساخت سه مدرسه را در ناحیه دو اهواز را تقبل كردند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.