شیراز؛

فراهم بودن زیرساخت تحقق اقتصاد مقاومتی در جهرم

فرماندار ویژه جهرم از فراهم بودن زیرساخت های اقتصاد مقاومتی در جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحراییان با اشاره به تشکیل کارگروه اشتغال و میز سرمایه‌گذاری در فرمانداری جهرم، خاطرنشان کرد: در نشست‌های کارگروه اقتصادی به این نتیجه رسیدیم که با توسعه اشتغال و ظرفیت‌های حوزه اقتصاد، توانمندی خود را به کشور و دنیا عرضه کرده و در حوزه‌های مختلف حرف برای گفتن داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اولویت فرمانداری ویژه جهرم عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: زیرساخت‌های عملیاتی شدن این هدف در جهرم فراهم است که از جمله آن تشکیل میز سرمایه‌گذاری، کارگروه اقتصادی و استفاده از مشاورین قوی می‌توان عنوان کرد.
صحراییان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال هر هفته روز های یکشنبه همراه با روسای ادارات  اقتصادی شهرستان جهرم و مدیران دستگاه های خدمات رسان از واحد های صنعتی، تولیدی و اشتغال زا بازدید و مشکلات آنها شناسایی و برای مرتفع شدن آن پیگیری می شود، افزود:برای صدور مجوز فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری جسات متعدد حتی خارج از وقت اداری و روزهای تعطیل برگزار شده است.
وی از تهیه بسته سرمایه گذاری در جهرم خبر داد و تصریح کرد: در این بسته ظرفیت ها و پتانسیل این شهرستان در بخش های مختلف در راستای سرمایه گذاری بخش خصوصی تدوین شده است.
 فرماندار ویژه جهرم خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان جهرم با توجه به عملکرد خود در حوزه اقتصاد مقاومتی ارزیابی می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه روستاها خط مقدم تحقق اقتصاد مقاومتی هستند، گفت: با ایجاد کارگروه اقتصاد مقاومتی در بخش‌های مختلف جهرم، بخشداران باید در این حیطه وارد شوند.
فرماندار ویژه جهرم با تأکید بر ترویج الگوی کشت، بیان کرد: در بخش سیمکان با اصلاح الگوی کشت از مصرف 28 هزار مترمکعب آب صرفه جویی شده است و مصداق بارز آن پرورش گل محمدی به‌ جای برنج است.
فرماندار ویژه جهرم بیان کرد: امید است شهرستان جهرم با تکیه ‌بر ظرفیت‌های نیروی انسانی، مدیریت جهادی و برنامه‌ریزی منظم حول محور ولایت شاهد تحولات اقتصادی باشد.
صحراییان از سرمایه گذارن بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در جهرم دعوت کرد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار