شیراز؛

دیدار سرنوشت ساز فجر شهید سپاسی

فجر سپاسی شیراز در لیگ دسته یک فوتبال کشور در پی کسب هر 3 امتیاز دیدار با آلومینیوم اراک است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته 37 و ماقبل پایانی مسابقات دسته یک فوتبال باشگاههای کشور زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز به مصاف نماینده اراک می روند . 

این بازی از ساعت 17 فردا، به میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد . 

زردپوشان شیرازی تا پایان هفته 36 رقابت ها با کسب 57 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی دسته یک فوتبال باشگاههای کشور قرار دارند و برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای صعود به لیگ برتر، چاره ای جز پیروزی در مسابقه حساس با آلومینیوم ندارند. 

در طرف مقابل هم آلومینیوم اراک با 47 امتیاز جایگاه نهم را در اختیار گرفته  و در بازی با فجر نیم نگاهی به کسب برد و صعود به مکان های بالایی جدول دارد . 

شاگردان علی اصغر کلانتری در فجر شهید سپاسی در هفته 36 در دیداری عجیب با یک گل نتیجه را مقابل میزبان رده هفدهمی خود فولاد یزد واگذار کردند و آلومینیوم اراک در مسابقه ای پرگل 4 – 3 بر میهمان خود داماش گیلان غلبه کرد.

از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال امید سعید فر و کمک هایش تقی حیدرپور و عبداله عبدالهی برای قضاوت بازی فجر شهید سپاسی شیراز و آلومینیوم اراک انتخاب شده اند . 

دیدار رفت 2 تیم، که با تساوی یک  - یک پایان یافت احمد عبداله زاده برای فجر و جواد مولایی بازیکن آلومینیوم اراک موفق به گلزنی شدند .  
در دیگر بازی های حساس هفته 37 ماشین سازی تبریز با مس رفسنجان دیدار می کند، صنعت نفت آبادان میهمان داماش گیلان است و در کرمان مس این شهر رودرروی پیکان تازه لیگ برتری شده قرار خواهد کرفت. 

انتهای پیام/ن
برچسب ها: دیدار ، فجر ، سپاسی ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.