کاهش درآمد "اچ‌تی‌سی" در یک سال گذشته

شرکت اچ‌تی‌سی امروز گزارشی از وضع مالی نه چندان مناسب خود ارائه داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از انگجت؛ شرکت اچ‌تی‌سی در چند سال گذشته با مشکلات مالی بسیاری مواجه شده و نتوانسته در میان رقبای جهانی به موفقیت چندانی دست یابد.

این شرکت تایوانی، که به تازگی جدیدترین نسخه تلفن همراه خود را به بازار ارایه کرده است، در سه ماه ابتدایی سال 2016 با ضرری 148 میلیون دلاری مواجه شد. مسئله نگران کننده دیگر در خصوص این شرکت، درآمد امسال آن است که تاکنون برابر با 14.8 میلیارد دلار تایوانی بوده است. در مقایسه، اچ‌تی‌سی سال گذشته در مدت زمان مشابه 41.5 میلیارد دلار تایوانی درآمد داشت. 

با این حال چند نکته را باید در زمینه این گزارش در نظر داشت، شرکت اچ تی سی تنها به تازگی از تلفن همراه جدید خود رونمایی کرده است و این دستگاه هنوز نتوانسته خود را در بازار اثبات کند. دستگاه واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی نیز به تازگی تولید شده است و می تواند درآمد قابل توجهی را برای این شرکت به همراه داشته باشد. همچنین می توان گفت که این گزارش از روند جدیدی پرده برداری نکرده است و شرکت اچ‌تی‌سی مدتی است که با مشکلات مالی و درآمدی دست و پنجه نرم می کند و به همین دلیل این موضوع خطری جدی برای این شرکت محسوب نمی شود.

اچ تی سی در تلاش است با ایجاد تغییرات در ساختار خود و کاهش هزینه ها، درآمد خود را افزایش دهد.

مسئول بخش هزینه های این شرکت اظهار کرده برنامه های بسیاری برای کاهش هزینه ها در این شرکت وجود دارد. اچ تی سی به تازگی چند ملک و زمین را به فروش رساند و به نظر می رسد در حال کوچک کردن زمینه های فعالیت خود به منظور افزایش سود است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار