توجه جشنواره فیلم مقاومت به نقش آل سعود در تفرقه‌افکنی و حمایت تروریسم

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، در این دوره در مسابقه بخش بین‌الملل در نظر دارد به موضوع «نقش خاندان آل سعود در تفرقه افکنی، حمایت تروریسم و کشتار مردم بی‌گناه یمن» بپردازد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ بدون تردید، آل سعود در ایجاد و شکل‌گیری گروه‌های تکفیری و گسترش تروریسم در جهان نقش اساسی داشته و دارد.

این  کشور در سال‌های اخیر با تقویت گروه‌های افراطی شبه اسلامی مانند داعش و جبهه النصره و همچنین، با کشتار مردم بی‌گناه یمن و تقویت خشونت و استفاده ابزاری از تروریسم بیش‌ترین آسیب را به سیمای دین مبین اسلام وارد کرده است.

بر پایه این خبر، جشنواره فیلم مقاومت در این دوره با انتشار فراخوانی برای هنرمندان و سینماگران جهان دعوت کرد تا آثارشان را با محوریت نقش آل سعود در تفرقه افکنی، حمایت تروریسم و کشتار مردم بی‌گناه یمن به دبیرخانه این رویداد سینمایی ارسال نمایند.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به منظور تبیین و گسترش «فرهنگ مقاومت» در سه بخش مسابقه بین‌الملل، جایزه ویژه عماد مغنیه و چشم‌انداز سینمای مقاومت در جهان، با حضور آثاری که به مقاومت مسلمانان و مظلومان جهان پرداخته‌اند،  برگزار می‌گردد. کلیه فیلم‌های سینمایی و مستند که از ژانویه سال 2014 در ایران و سایر کشورها تولید شده‌اند می‌توانند در این بخش شرکت نمایند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.