آبادان؛

استفاده از پتانسیل دانشگاه‌ها برای ریشه‌کن کردن اعتیاد

استفاده از پتانسیل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برای ریشه‌کن کردن اعتیاد لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرماندار شادگان گفت: استفاده از پتانسیل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از جمله مرکز فنی‌وحرفه‌ای برای مقابله و ریشه‌کن کردن اعتیاد به عنوان پدیده خانمان‌سوز بسیار حائز اهمیت است.

بهروز فرج‌اللهی آموزش معتادان بعد از ترک از سوی مرکز فنی‌وحرفه‌ای را مورد تأکید قرار داد وافزود: استفاده از پتانسیل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از جمله مرکز فنی‌وحرفه‌ای برای مقابله و ریشه کن کردن این پدیده خانمان‌سوز بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به شیوع پدیده اعتیاد در جامعه، گفت: مبارزه با گسترش مواد مخدر در سطح جامعه نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌ها است و باید دستگاه‌های ذی‌ربط با بررسی آسیب‌های مواد مخدر راهکار لازم برای پیشگیری و مقابله با آن ارائه شود.

فرماندار شادگان به تهدید‌ها و خطرهای اعتیاد به مواد مخدر در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: با هماهنگی بخشداری‌ها جامعه معتادان بخش‌های مربوطه به تفکیک روستاهای آلوده شناسایی شود تا یک شهرستانی عاری از معتاد داشته باشیم.

فرج اللهی با بیان اینکه به منظور ایجاد شهرستانی عاری از اعتیاد باید برای اوقات فراغت اهالی مناطق آلوده برنامه‌های حرفه‌آموزی و نشاط‌آور داشته باشیم، گفت: نگهداری افراد پاک شده بعد از دوران ترک اعتیاد نیز بسیار مهم است که باید شرایط لازم برای حفظ سلامت آنان فراهم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.