آبادان؛

رونق کاربازار با آموزش های فنی حرفه ای

آموزش های فنی وحرفه ای به بازار کار رونق می بخشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه شادگان در دیدار با رئیس و کارکنان مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: آموزش های مراکز فنی و حرفه ای نقش مهمی در فعال و پویاسازی بازار کار دارد.

حجت الاسلام سید مجید شرفی افزود: فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای نقش به سزایی در ایجاد زمینه های اشتغال مولد و پایدار برای جوانان جویای کارو همچنین توانمندسازی و تربیت نیروهای کار و جذب آنها در بازار کار دارد.

وی گفت: اثرات موفق آموزش مراکز فنی و حرفه ای عبارت از؛ ایجاد فرصت های مناسب شغلی، افزایش تولید، افزایش درآمد افراد جامعه، تقویت بنیه اقتصادی خانوارها و کاهش بیکاری، است.

امام جمعه شادگان افزود: آموزشهای مهارتی نقشه رسیدن به کسب و کار پایدارو در نهایت جامعه فعال و پویا در همه ابعاد آن است که این امر مهم در طول سالیان گذشته تا به حال اثرگذار و انکار ناپذیر بوده و امیدوارم همچنان تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام شرفی ، با بیان اینکه آموزش های مراکز فنی حرفه ای نقش مهمی در ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده ها دارد، گفت: یکی از مراکزی که خوب می تواند در زمینه اقتصاد مقاومتی کار کند، کارآفرینی و یادگیری آموزش های فنی و حرفه ای است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.