آبادان؛

لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه اشتغال در رامشیر

تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه اشتغال در شهرستان رامشیرلازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار رامشیر در پنجمین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر رامشیر گفت: نباید تنها به برگزاری جلسات اکتفا کنیم، بلکه باید به دنبال این باشیم که این جلسات خروجی مفید و اثرگذاری برای شهرستان داشته باشند.

 روح الله شفیعی  افزود: پیشگیری از اعتیاد یکی از مهم ترین راهکارهای مقابله با این پدیده شوم بوده و بیکاری اصلی ترین عامل گرایش جوانان و نوجوانان به مواد مخدر است. برای پیشگیری از اعتیاد ضرورت دارد که دستگاههای اجرایی برای اشتغال بیشتر جوانان برنامه ریزی کنند .

وی با اشاره به رابطه بسیاری از جرایم با مصرف مواد مخدر گفت: درصد بالای جرایم و بزه ها مربوط به مصرف کنندگان مواد مخدر است و اگر بتوانیم با برنامه ریزی درست گرایش به مواد مخدر را کاهش دهیم در عمل توانسته ایم آمار ارتکاب بسیاری از جرایم را نیز کاهش دادیم.

معاون فرماندار رامشیر افزود: بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به مواد مخدر، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است و ضرورت دارد دستگاههای فرهنگی شهرستان در این زمینه بیش از پیش اقدام کنند.

در ادامه این جلسه، اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و برنامه های اداره مربوطه خود را در رابطه با پیشگیری از مواد مخدر بیان کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.