آبادان؛

استفاده از تحقق اقتصاد مقاومتی بااستفاده از استعدادهای کشور

برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت و استعدادهای کشور استفاده کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه خرمشهر در خطبه‌های این هفته شهرستان گفت: اقتصاد مقاومتی از ملزومات نظام مقدس اسلامی در بحث اقتصادی است که از دو نوع نگاه برخوردار است.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی افزود: استفاده از ظرفیت و استعدادهای کشور از نگاه و مطالبات مقام معظم رهبری است که باید مسؤولان به آن اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب به دنبال ایجاد چرخه تولید در کشور و بحث اقتصاد مقاومتی هستند، گفت: اقتصاد مقاومی موتور محرک اقتصاد کشور است و این واژه بسیار در بیانات مقام معظم رهبری دیده می‌شود اما متاسفانه تاکنون از سوی مسئولان اجرا نشده است.

امام جمعه خرمشهر افزود: اقتصاد مقاومتی به مدیران پویا و خلاق نیازمند است و نباید مدیران نالایق و کسانی که با وسوسه‌های شیطان داخلی و خارجی بلرزند، در راس باشند.

موسوی با تاکید بر لزوم پاک دستی مدیران، گفت: اگر مدیر یک مجموعه آلوده باشد و برای منافع شخصی و حزبی خود کار کند، قطعا توان تامین مطالبات مقام معظم رهبری را ندارد.

وی افزود: مدیران باید فقر و معیشت مردم و اشتغال جوانان را درک کنند و برای آنها دل بسوزانند و شب به دلیل غصه خوابشان نبرد.

امام جمعه خرمشهر در رابطه با رودخانه کارون گفت: عدم انتقال آب کارون از مطالبات مردمی است و ما مردم خوزستان اجازه انتقال آب کارون به دیگر استان‌ها را نمی‌دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.