آبادان؛

هدف اصلی استکبار حذف رهبران شیعی

حذف رهبران شیعی و درگیری بین تمدن ها هدف اصلی استکبار است.

هدف اصلی استکبار حذف رهبران شیعیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛خطیب نماز جمعه شهرک طالقانی گفت: استکبار و ارتجاع بر اساس برنامه‌ای از پیش تعیین شده در صدد گسترش جنگ بین شیعه و سنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سلمان هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی افزود: استکبار در تلاش برای نشان دادن هرج و مرج در امت اسلامی و درگیری بین قومیت‌ها و اقلیت‌هاست که این تنها راه تضمین امنیت منافع آنها و رژیم صهیونیستی در منطقه است.

وی با بیان اینکه حذف رهبران شیعی بر اساس سناریویی گام به گام توسط حکام مرتجع عربی چیده شده، گفت: این سناریو در مرحله اول حذف آیت‌الله نمر از صحنه بود که گام اول آل‌سعود بود و پس از آن حذف رهبران دینی منطقه همچون شیخ زکزاکی و شیخ عیسی قاسم بود که با موضع‌گیری به موقع رهبر معظم انقلاب، بیانیه حماسی سرلشکر سلیمانی و مقاومت مردم نیجریه و بحرین در همان مرحله متوقف شد.

امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر افزود: استکبار و ارتجاع عربی باید به این نکته توجه کنند که شهادت علمای شیعی و حذف آنان از صحنه میانی نه تنها امنیت حکومت آنها را تضمین نمی‌کند، بلکه روز به‌روز پایه‌های حکومت آنها را لرزان و سست‌تر می‌کند.

هاشمی گفت: خون علمای شیعه به گونه‌ای نیست که در گذر زمان به فراموشی سپرده شود، بلکه مایه حیاتی است برای سر برآوردن شقایق‌ها در اقصی نقاط سرزمین‌های اسلامی که شجاعانه به جنگ دون صفتان می‌روند.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها ضمن تسلیت شهادت جانسوز امام صادق (ع) افزود: فعالیت‌های فرهنگی و علمی حضرت، قطعه‌ای است از جدول بزرگ حیات سیاسی حضرت و راهبرد و شیوه‌ای برای تحقق استراتژی‌های سیاسی حضرت در مواجهه با حکام جور است.

امام جمعه شهرک طالقانی گفت: امروز آرمان‌های بلند مقام معظم رهبری سلاله پاک آن حضرت است که ایشان مکررا تولید علم و پیشرفت علمی را مورد تاکید قرار دادند و آن را کارآمدترین راهکار در مقابله امت مبارز ایران با استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل دانسته‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.