آبادان؛

برخورد قاطع با متخلفان

امام جمعه آبادان: با متخلفان برخورد قاطع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه آبادان گفت: همه باید مطالبه گر باشیم تا با متخلفان برخورد قاطع بشود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور در خطبه های نمازجمعه با اشاره به آسیب های فساد اخلاقی، مالی و مدیریتی در کشور افزود: آسیب های اجتماعی شامل برخورد با صاحبان فیش های نجومی در بحث کلان تا برخورد نیروی انتظامی با افرادی می شود که در سفره خانه ها فساد ایجاد می کنند.

وی گفت: باید مراقب قاچاق کالا نیز باشیم که بدترین ضربه ها را به اقتصاد کشور وارد می آورد و دست از مبارزه با این پدیده شوم برنداریم، به ویژه در آبادان و خرمشهر که منطقه آزاد محسوب می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود: دشمن همواره به دنبال راه نفوذی است تا به ما ضربه بزند که اختلافات درونی می تواند این فرصت را در اختیار آنان قرار دهد، پس ما باید به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش فرا دهیم و از حزب گرایی و گروه سازی بپرهیزیم و انقلابی باشیم.

خطیب جمعه آبادان همچنین با گرامیداشت روز حقوق بشر اسلامی گفت: دین اسلام پدید آمده تا به انسان کرامت بخشد، حقوق بشر اسلامی مانند حقوق بشر آمریکایی نیست که تنها شعار می دهد و سپس زنان و کودکان بی دفاع را بمباران می کند بلکه کرامت انسان را افزایش می دهد.

وی همچنین با اشاره به موضوع آب رسانی از رودخانه کارون به استانهای کم آب و کویری کشور افزود: زمین های کشاورزی و رودهای استان تشنه هستند و بی آبی شهرها و روستاها، معضل مردم خوزستان است.

وی افزود: اگر در استان خوزستان کمبود آب نداشتیم بطور قطع آب کارون را با دیگر شهرهای ایران اسلامی شریک میشدیم اما اکنون استان خود با مسئله بی آبی دست به گریبان است و نمی تواند در این زمینه کمکی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.