آبادان؛

فعالیت خبرنگاران شادگان توام با صداقت

خبرنگاران شادگان فعالیتی توام با صداقت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شادگان فعالیت خبرنگاران در این شهر را توام با صداقت دانست و خواستار حمایت مسئولان از آنها شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان ضمن تبریک فرا رسیدن روز ۱۷مردادماه به عنوان روز خبرنگار گفت: خبرنگاران قشری پویا، فعال و زحمتکش در جامعه هستند که رسالت عظیمی در احقاق حقوق مردم و رساندن پیام مردم به گوش مسئولان را برعهده دارند و صادقانه در راستای آگاهی بخشی به جامعه فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران رسالت خطیر آگاه‌سازی مردم را عهده دار هستند، از خبرنگاران به عنوان دیده بانان توسعه شهرستان یاد کرد و خواستار حمایت مسئولان از اصحاب رسانه شد.

امام جمعه شادگان در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد خبرنگاران در شادگان افزود: فعالیت خبرنگاران در سطح شهرستان بسیار مناسب و توام با صداقت بوده است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ نوع دوستی و تشریح شخصیت بارز ائمه اطهار در توجه و کمک به همنوعان است.

حجت الاسلام شرفی افزود: برگزار کردن دهه کرامت روحیه انقلابی و دفاع‌ پذیری را در سطح جامعه به ویژه جوانان گسترش می‌دهد.

وی گفت: برگزاری برنامه‌های دهه کرامت به مردمی بودن آن است که مردم در برنامه‌ها حضور گسترده داشته باشند.

امام جمعه شادگان در فراز دیگری از خطبه های نماز خود با اشاره فرا رسیدن سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی نهادی خودجوش و انقلابی است که با انگیزه جهادی تاسیس شد.

وی گفت : جهاد دانشگاهی مجموعه‌ای است که می‌تواند از توانمندی و ظرفیت دانشجویان در سطح کشور در راه پیشبرد اهداف استفاده کند تا حرکت علمی و تولید ملی را زمینه‌ساز شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.