آبادان؛

عبرت گرفتن از برجام

باید از برجام عبرت گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه باید از برجام عبرت گرفت، گفت: بعضی از مسؤولان در اشرافی‌گری از یکدیگر سبقت می گیرند.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های سیاسی ـ عبادی این هفته شهرستان با بیان تبریک دهه کرامت و روز خبرنگار، افزود: رسالت خبرنگاران بسیار مهم است و امیدوارم که خداوند متعال به وجود همه آنها توفیق دهد.

وی گفت: مدافعان حرمی که امروز در جریان مقاومت در حال تلاش و دفاع از حرم هستند، رحمت خداوند را دریافتند.

امام جمعه خرمشهر با بیان تبریک ولادت ثامن‌الحجج، علی بن موسی‌الرضا(ع) افزود: هدف از مبارزه اهل بیت(ع) در طول عمر با برکتشان در طول 200 سال، تشکیل نظام مقدس اسلامی و تشکیل حکومت براساس امامت است.

موسوی گفت: اگر حکومت و مسؤولیت به دست مسؤولان و مدیران نااهل برسد، مردم هم به انحراف کشیده می‌شوند و راهی برای اصلاح آنها باقی نمی‌ماند بلکه باید در ابتدا مدیران اصلاح شوند تا مردم به راه راست هدایت شوند.

وی افزود: در همین شهرهای آبادان و خرمشهر بعضی از مسؤولان در سوار شدن به ماشین‌های آخرین مدل از یکدیگر سبقت می‌گیرند و برای دکوراسیون ادارات خود هزینه‌های گزافی می‌کنند.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه مسؤولان نباید روحیه اشرافی‌گری داشته باشند، گفت: مسؤولیت لقمه چرب و شیرین نیست که بعضی از مسؤولان توسط آن به مال و منال برسند.

وی افزود: بعضی از روسیاهان و بدبختان در خلاف سخنان مقام معظم رهبری از برجام صحبت می‌کنند در حالی که تاکنون بانک‌ها و کشتی‌های ما در تحریم هستند.

امام جمعه خرمشهر گفت: آنهایی که دم از مذاکره می‌زنند، باید از اردوغان عبرت بگیرند، اگر سایه ولایت نباشد، بعضی از مسؤولان در مقام خدمت در اختیار استکبار قرار می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه باید از برجام عبرت بگیریم، بیان کرد: یک روز آنهایی که دم از مرجعیت و قائم مقامی رهبری دم می‌زدند به گورستان تاریخ رفتند و امروز هم مردم ما با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری بعضی از مسؤولان را به گورستان می‌سپارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.