آبادان؛

مشاهده نشدن گشایش‌های اقتصادی برجام در کشور

گشایش‌های اقتصادی برجام در کشور مشاهده نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه موقت مینوشهر با بیان اینکه امکان اعتماد به دشمنان وجود ندارد، گفت: گشایش‌های اقتصادی برجام در کشور مشاهده نمی‌شود.

عبدالله بحرانی افزود: غرب و آمریکا برای فشار به جمهوری اسلامی ایران از ابزار انرژی هسته‌ای استفاده کردند، در حالی که ما معتقد هستیم، براساس فتوای صریح مقام معظم رهبری استفاده از سلاح کشتار جمعی حرام شرعی است.

وی فشار اقتصادی حاکم بر ایران را برگرفته از فشار هسته‌ای غرب دانست و گفت: با وجود اینکه غرب و آمریکا نیت، هدف و خواست ما را در بحث هسته‌ای می‌دانند، اما برای فشار بر کشور ایران از آن به عنوان ابزار و اهرم فشار استفاده کردند.

امام جمعه موقت مینوشهر با بیان اینکه دشمن در دولت قبل با حداقل امتیازات قانع شده بود، افزود: با وجود شتاب‌زدگی زیاد و سریع دولت کنونی، دشمنان پا را فراتر از حداقل ها گذاشتند و به دنبال امتیازات بیشتر شدند.

وی با بیان اینکه مساله هسته‌ای برای غرب و دشمنان فقط یک بهانه است، گفت: آمریکا و غرب فقط به انرژی هسته‌ای کفایت نمی‌کند و پس از حل این موضوع، سراغ بحث تروریسم، موشک‌ها و ... خواهند رفت.

بحرانی افزود: یکی از اهداف برجام ایجاد گشایش‌های اقتصادی در کشور بود اما بعد از گذشت مدتی از اجرای برجام تاکنون گشایش‌های اقتصادی در کشور مشاهده نمی‌شود.

امام جمعه موقت مینوشهر با بیان اینکه امکان اعتماد به دشمن نیست، گفت: آمریکا و دشمنان مخالف اسلام اصیل هستند و همفکری آنها با ما مغایرت دارد.بحرانی با بیان اینکه برجام ضربه سهمگینی برای دولت بود، افزود: اولین قدم برای ایجاد گشایش‌های اقتصادی، باز شدن معادلات بانکی است که متاسفانه این اقدامات تاکنون عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.