آبادان؛

افزایش امنیت در ایران با پیشرفت صنعت دفاعی

پیشرفت صنعت دفاعی امنیت را در ایران افزایش می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛خطیب جمعه آبادان گفت: یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی امنیت است و با پیشرفت صنعت دفاعی این امنیت تقویت می شود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه دوم نماز جمعه آبادان افزود: یکی از ارکان اصلی و مهم در نظام اسلامی ایران تامین امنیت است و این مهم با پیشرفت روز افزون صنعت دفاعی شکل می گیرد.

وی گفت: امروز توان دفاعی و پیشرفت های این صنعت در جمهوری اسلامی ایران به نقطه ای رسیده که به مهمترین عامل بازدارنده در مقابل حمله دشمنان تبدیل شده است.

خطیب جمعه آبادان افزود: این حق ملت ایران است که از تجهیزات نظامی پیشرفته بهره مند باشد چرا که با چنین شرایطی تهدید دشمن بی اثر خواهد بود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: ما باید همیشه خود را برای مقابله با دشمن آماده کنیم و توان دفاعی خود را بالا ببریم، آمریکا تمام تلاش خود را می کند که به توان دفاعی ایران و قدرت نظامی ما لطمه بزند اما راه بجایی نمی برد.

وی به سالروز به آتش کشیدن مسجد الاقصی به دست رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: شیطان از مسجد می هراسد و امروز بزرگترین شیطان در جهان آمریکاست و به تبع آن مزدوران آمریکایی هم از مسجد می ترسند.

وی در ادامه به روز جهانی مسجد در 31 مردادماه نیز اشاره کرد و با بیان اینکه مسجد ظرفیت بسیار بالایی دارد و در گذشته بسیاری از امور که اکنون توسط نهادهایی همچون دادگستری و دانشگاه انجام می شود در مسجد انجام می شد افزود:باید مساجد را به پایگاه های تربیت اسلامی تبدیل کنیم.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به چهارم شهریورماه به عنوان روز کارمند گفت: بسیاری از کارمندان از قشر متوسط جامعه اند و باید به وضعیت آنها رسیدگی شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور خواستار حمایت از مسئولان جهادی شد و افزود: متاسفانه برخی مدیران درگیر مسائل سیاسی شده و جهادی عمل کردن را فراموش کرده اند و گاهی نیز مدیران جهادی به دلیل سیاسی نبودن برکنار می شوند در صورتی که باید چنین مدیرانی حمایت شوند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.