کرمانشاه ؛

برگزاری اولین جشنواره تئاتر عروسکی در استان کرمانشاه

رئیس انجمن تئاتر عروسکی استان کرمانشاه از برگزاری اولین جشنواره تئاتر عروسکی با حضور گروه های تئاتری از سراسر کشور و اقلیم کردستان عراق در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رئیس انجمن تئاتر عروسکی استان کرمانشاه از برگزاری اولین جشنواره تئاتر عروسکی با حضور گروه های تئاتری از سراسر کشور و اقلیم کردستان عراق در استان خبر داد.

روح تافی افزود: نمایش عروسکی یونیمای استان در دو بخش صحنه ای و میدانی با حضور گروه های نمایش عروسکی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد. پیش بینی شده در این جشنواره بخش هایی جنبی نیز چون نمایشنامه خوانی و پخش فیلم و آثار برگزیده عروسکی اجرا شود.

 وی از برگزاری ورکشاپ تئاترعروسکی  در صبح های روزهای برگزاری  جشنواره خبر داد و گفت: عصرها نیز نمایش عروسکی اجرا می شود و همچنین موزه عروسک ها و گالری عکس پیشکسوتان تئاتر همزمان با برگزاری این جشنواره تاسیس می شود.

این جشنواره در استان کرمانشاه در روزهای ۲۶ لغایت ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در تالار غدیر مجتمع شهید آوینی و تالار انتظار مجتمع فرهنگی انتظار کرمانشاه برگزار می شود.در این جشنواره گروه های میهمان از سراسر کشورو  نمایندگانی از اقلیم کردستان عراق در این جشنواره حضور می یابند


انتهای پیام/ح





 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.