کرمانشاه ؛

تالیف قلوب تلاش برای ختم مخاصمه است.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمانشاه گفت :ستاد تألیف قلوب درصدد ختم یک مخاصمه است و می دانیم هر دشمنی و تخاصمی خود به تنهایی مستعد خلق پرونده های دیگری است .

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمانشاه گفت :ستاد تألیف قلوب درصدد ختم یک مخاصمه است و می دانیم هر دشمنی و تخاصمی خود به تنهایی مستعد خلق پرونده های دیگری است.

 دانیال هودرجی با بیان اینکه 64 پرونده قتل در دست مذاکره برای اصلاح ذات البین  در این ستاد است گفت:شاید خیلی از ذهن‌ها با نام " خون صلح " یا " خون بس" و یا نام‌هایی از این دست بیگانه نباشد، اما ستاد "تألیف قلوب" افق بسیار بلندتری از این تلاش را ترسیم می‌کند یعنی مفهوم بسیار عام‌تر که یکی از محصولات آن هم توقف آن سیر خونبار است.

  وی ادامه داد: حتما شنیده و دیده‌ایم که به سبب وقوع یک قتل، ولو غیرعمد و حتی خطای محض گاهی روستایی خالی از سکنه شده تا عواقب آن دامنگیر افراد بیشتری نشود، همچنین شاهد قتل های انتقامی، به آتش کشیدن مزارع، منازعات بی حد و مرز و ....بوده ایم، لذا اگر تألیف قلوب به نیکی دریافته شود، در کنار ختم یک پرونده قتل، شاهد ختم این احتمالات و اخبار هم خواهیم بود.

 هودرجی  گفت: ستاد تألیف قلوب دادگستری کل استان که طرحی ابتکاری در کشور از پاییز سال 93 آغاز به کار کرده و تاکنون توانسته از خزان 40  خانواده جلوگیری کند.


انتهای پیام/ح

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار