اهواز؛

افتتاح بخش خیرساز دبیرستان شیخ مرتضی انصاری دزفول

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: با کمک 1 میلیارد و 270 میلیون ریالی خیرین طبقه دوم دبیرستان دوره اول شیخ مرتضی انصاری دزفول افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا نصرالله پور بیان کرد: دبیرستان استعدادهای درخشان دوره اول شیخ مرتضی انصاری دزفول توسط خیرین ساخته شده که طبق خواسته خیرین به نام آموزشگاه حضرت ابوالفضل (ع) تغییر نام یافت.

وی افزود: این آموزشگاه 230 دانش آموز دارد که جزو استعدادهای برتر شهرستان دزفول هستند و امیدواریم به عنوان سرمایه های کشور بتوانند از این امکانات که توسط خیرین ساخته شده اند به خوبی استفاده کنند.

نصرالله پور اظهار داشت: با توجه به نیازی که این آموزشگاه به امکانات و کارگاه داشت مدیر این مدرسه به همت خانواده و دیگر خیرین ساخت طبقه این آموزشگاه را با 150 میلیون ریال آغاز و برای تکمیل آن 1 میلیارد و 270 میلیون ریال هزینه کرد.

بهروز شیرین جانی مدیر این آموزشگاه اذعان کرد: 2 سال پیش این آموزشگاه توسط خیرین دزفول ساخته شد اما به دلیل اینکه کمبود امکانات در این آموزشگاه احساس می شد با همت خانواده و دیگر خیرین 1 طبقه به مساحت 650 مترمربع به این آموزشگاه اضافه گردید.

وی افزود: این طبقه تازه تاسیس شامل سالن 300 متری، کارگاه 100 متری، 5 کارگاه تخصصی کامپیوتر، زبان انگلیسی و فیزیک می باشد که 2 کارگاه آن بهره برداری شد، ضمن اینکه کارگاه فیزیک آن تکمیل نشده و کارگاه کامپیوتر نیز 30 دستگاه کامپیوتر کم دارد.

شیرین جانی بیان داشت: برای ساخت طبقه دوم این آموزشگاه 1 میلیارد و 270 میلیون ریال کمک نقدی هزینه شد که با میزان کمک های غیرنقدی که شامل مصالح و تجهیزات می باشد بیش از 3 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده و در سال تحصیلی آینده از این طبقه و تجهیزات آن استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام مروج نماینده امام جمعه دزفول ضمن تقدیر از کمک خیرین برای ساخت این آموزشگاه اظهار کرد: کار خیر همیشه در صحنه روزگار باقی می ماند و اگر می خواهیم کارهای ماندگاری داشته باشیم باید کار خیر انجام دهیم.

وی افزود: شهرستان دزفول رتبه نخست استان خوزستان را در امر خیر و وقف دارد که این امر نشان دهنده این است که علمای این شهرستان تلاش زیادی برای ترغیب مردم به کار خیر داشته اند.

در این آیین از نیکوکارانی که در ساخت طبقه دوم این آموزشگاه مشارکت داشتند تقدیر شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.