ارومیه؛

بازدید مدیر صنعت، معدن وتجارت خوی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی

فرماندار شهرستان به همراه رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت خوی طی سلسله بازدید های خود از واحد های تولیدی و صنعتی ، از 3 واحد تولیدی شهرک صنعتی خوی بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این بازدید دکتر سیوانی اصل فرماندار شهرستان خوی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و اشتغالزایی در شهرستان ، خواستار رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی بخصوص رفع موانع اداری آنها شد.

وی ارزش سرمایه گذاری این واحد های تولیدی را بالغ بر 300 میلیارد ریال، 10 میلیون یورو ارزش ارزی و با اشتغالزایی بیش از 150 نفر اعلام نمود .

کاظمی در این بازدید با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و اشتغال زایی در شهرستان برلزوم حمایت از تولیدی و صنعتی تاکید و کارخانه قند خوی به عنوان یک واحد صنعتی- تولیدی از ظرفیت های مهم شهرستان مطرح واظهارداشتند. دولت تدبیر و امید در راستای حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال سیاست های حمایتی موثری را در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدکنندگان و چغندرکاران و پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان و حمایت از آنها تاکید داشتند.

گفتنی است در این بازدید از واحد تولیدی صنعتی کپسول سراج ( این واحد برای اولین بار در خاورمیانه انواع کپسول های CNG و لوله های بدون درز را تولید خواهد نمود و هم اکنون در مرحله نصب تجهیزات و ماشین آلات می باشد ) ، واحد صنعتی آذرکابل خوی تولید کننده انواع کابل های ساختمانی ، مخابراتی و ... و واحد بسته بندی ماهدانه خوی تولید کننده انواع ادویه و مکمل های غذایی بازدید بعمل آمد .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.