ارومیه؛

برگزاری کنفرانس آسیب‌شناسی چالش‌های حوزه معدن در میاندوآب

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: نخستین کنفرانس منطقه‌ای آسیب‌شناسی چالش‌های حوزه معدن-محیط‌ زیست با حضور مسئولان کشوری در میاندوآب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ جعفرصادق اسکندری اظهار داشت: نخستین کنفرانس منطقه‌ای آسیب‌شناسی چالش‌های حوزه معدن-محیط‌ زیست در روزهای 28 و 29 اردیبهشت در مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با اشاره به گرایش‌های این کنفرانس دو روزه گفت: این کنفرانس در گرایش‌های مهندسی معدن، نفت و نیز ارزیابی تاثیرات اجتماعی و زیست‌محیطی پروژه‌های معادن و معدنکاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اهداف برگزاری نخستین کنفرانس منطقه‌ای آسیب‌شناسی چالش‌های حوزه معدن-محیط‌ زیست در میاندوآب تصریح کرد: با توجه به اینکه نباید با فعالیت‌های معدنی محیط زیست را از بین برد و با توجه به لزوم انجام کارهای معدنی با روش‌های پیشرفته و آشنایی دانش‌آموزان با علم روز، این کنفرانس برگزار می‌شود.

اسکندری بیان کرد: تاکنون 40 مقاله از 16 دانشگاه کشور به دبیرخانه نخستین کنفرانس منطقه ای آسیب‌شناسی چالش‌های حوزه معدن ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: در این کنفرانس از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان زمین‌شناسی کشور، عضو هیئت علمی دانشگاه امیر کبیر تهران و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه ارومیه دعوت شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.