اینستاگردی(218)؛

اهداف امسال رامبد جوان/شایعه دستگیری سحر قریشی/حسام نواب صفوی در کنار شهدای گمنام

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

صفحه منتسب به محمد باقر قالیباف شهردار تهران نوشت: فوتبال در دنیای امروز، دنبال کردن فوتبال قهرمانی تفریحی سالم برای همه مردم است. امروز غروب بسيارى از مردم پيروزى تيم مورد علاقه خود را جشن گرفتند. من هم به نوبه خودم از باقی ماندن تیم سیاه جامگان در لیگ فوتبال خوشحال شدم. این که هر شهری نماینده‌ای در این فوتبال داشته باشد و مردم شهرش را نمایندگى کند واقعا باعث دلگرمی است. امیدوارم سال دیگر فقط از باقی ماندن سیاه‌جامگان در لیگ برتر خوشحال نشویم و مانند استقلال خوزستان، سیاه‌جامگان قهرمان فوتبال ایران شود.محمد باقر قاليباف٢٤ارديبهشت ١٣٩٥.

حسن شمشادی در پست اینستاگرامی خود نوشت: اينجا مسجد قائم، در منطقه ضاحيه بيروت است. زيبايي بيروني و داخلي و بوي خوش ان، اقامه نماز جماعت در سريع ترين زمان ممكن، روي خوش هيأت آمنا و مسئولان و برخورد شايسته انان با نمازگزاران و ... باعث شده است تا هر روز و هر شب، نمازهاي جماعت در آن، با شكوه برگزار شود و تقريبا در هيچ نوبت از نمازهاي جماعت، جاي خالي براي ورود ديگران وجود نداشته باشد .. از همه چيز بهتر اينكه بيش از هفتاد درصد نمازگزاران در اين مسجد را كودكان و نوجوانان و جوانان تشكيل مي دهند . كاش بياموزيم و به كار بريم.


رامبد جوان نوشت: رفقا سلام. مى بينين كه هى دارم آماده تر مى شم براى اهداف امسالم. بياين براى هدف امسالتون يه تصوير بسازين يا حتا يه ويديو و دوستاتون رو هم تشويق به اين كار بكنين.خيلى حال مى ده.


عباس غزالی منتشر کرد: فکر کن که چه تنهاست ،اگر که ماهی کوچک ؛ دچار آبی دریای بيكران باشد ...


محسن تنابنده سلفی خودش با هومن حاجی عبداللهی را منتشر کرد و نوشت: كاش شما هم صبح شنبه تونو با ديدن يه آدم دوس داشتني شروع كنين.


رضا صادقی عکس خود را به همراه دخترش منتشر کرد و نوشت: شونه به شونه با منى ، دنيا بدونه بامنى دلم كه غم داره مث ، اشك روى گونه بامنى. روز كارى و كلا اول هفته خوبى داشته باشيد و آرامش و تفكر و حركت همراه لحظه هاتون ..


الهام پاوه نژاد نوشت: تنت به ناز طبيب نياز مباد.....اين بوق حال و حس عجيبي داره...خيلي عجيب....به خصوص نيمه شب تا صبح...هفته اي سرشار از سلامتي براتون آرزو مي كنم...صبح همگي به خير و شادي....


حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از خود در کنار مزار شهدای گمنام امامزاده صالح تهران نوشت: سحرگاه ،در كنار شهداي گمنام .تا آخرين لحظه هم خواهم گفت :در كنار شما خواهيم بود.نواب صفوي .


پرویز پرستویی نوشت: مرد گِل خوار و عطار قند فروش فردی دچار بیماری گِل خواری بود و چون چشمش به گِل می افتاد، اراده اش سست می شد و شروع به خوردن آن می نمود. وی روزی برای خریدن قند به دکان عطاری رفت. عطار در دکان سنگِ ترازو نداشت و از گِل سرشوی برای وزن کشی استفاده می کرد. عطار به مرد گفت: من از گِل به عنوان سنگِ ترازو استفاده می کنم. برای تو مشکلی نیست؟مرد گفت: من قند می خواهم و برایم فرق نمی کند از چه چیزی برای وزن کشی استفاده کنی. در همین هنگام مرد در دل خود می گفت: چه بهتر از این! سنگ به چه دردی می خورد برای من گِل از طلا با ارزش تر است. اگر سنگ نداری و گِل به جای آن می گذاری باعث خوشحالی من است. عطار به جای سنگ در یک کفه ی ترازو، گِل گذاشت و برای شکستن قند به انتهای مغازه رفت. در همین اثنا، مرد گِل خوار دزدکی شروع به خوردن از گِلی که در کفه ی ترازو بود کرد. او تند تند می خورد و می ترسید مبادا عطار متوجه ماجرا شود. عطار زیرچشمی متوجه ی گل خوردن مشتری شد ولی به روی خودش نیاورد. بلکه به بهانه پیدا کردن تیشه قند شکن، خود را معطل می کرد. عطار در دل خود می گفت: تا می توانی از آن گل بخور. چون هر چقدر از آن می دزدی در واقع از خودت می دزدی! تو بخاطر حماقتت می ترسی که من متوجه دزدیت بشوم. در حالیکه من از این می ترسم که تو کمتر گل بخوری! تا می توانی گل بخور. تو فکر می کنی من احمق هستم؟ نه! این طور نیست. بلکه هنگامی که در پایان کار، مقدار قندت را دیدی، خواهی فهمید که چه کسی احمق و چه کسی عاقل است!این داستان یکی از حکایت های زیبای مولوی در مثنوی معنوی است. مولانا با ظرافتی ستودنی گل را به مال دنیا و قند را به بهای واقعی زندگی آدمی تشبیه می کند. در نظر او آنان که به گمان زرنگ بودن تنها در پی رنگ و لعاب دنیا هستند همانند آن شخص گِل خواری هستند که پی در پی از کفه ترازوی خود می دزدند که در عوض از وزن آنچه در مقابل دریافت می کنند، کاسته می شود.


نادر سلیمانی با انتشار تصویری قدیمی از خود به همراه دوستان یادی از روزهای گذشته کرده است. وی نوشت: سال 1372 کرمان من و نصرالله رادش و مهرداد نظری و سعید اقاخانی و ارش میراحمدی.


سحر قریشی با انتشار پستی به شایعه دستگیری و بازداشت شدنش در پارتی شبانه سعادت آباد که گفته می شود ۷ بازیگر در آن حضور داشته اند واکنش نشان داد. وی در پست خود نوشت: دوستون دارم عزيزترين هاى من به هيچ عنوان مهمانى شبانه نبودم و هرگز نخواهم بود و همه ى اين شايعات ميتونه از طرف غير سحريا باشه.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سحریا عجب فرقه ی جدید
آخرین اخبار