ایلام؛

46روستای استان فاقد شبکه آب شرب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: هم اکنون 46 روستای استان شبکه آب شرب ندارند و آبرسانی به صورت سیار در این روستاها انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛نورالله تیموری اعلام کرد: بیشترین میزان آبرسانی سیار در سطح استان مربوط به حوزه شهرستان های ایلام، چرداول و دهلران است که سالانه اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال برای این امر مهم هزینه می شود.

تیموری اضافه کرد: پارسال تعداد روستاهایی که آب شرب مورد نیازشان به صورت سیار تامین می شد 56 روستا بود که با اقدام های صورت گرفته 10 روستا از نعمت آب شرب بهداشتی و سالم برخوردار شدند.

وی افزود: این شرکت تلاش می کند همانند سال گذشته بتواند 10 روستای دیگر را از حوزه آبرسانی سیار خارج کرده و به شبکه آب شرب استان وصل کند.

مدیر عامل شرکت آبفار ایلام اظهار کرد: بیشترین مشکل شبکه آب شرب در سطح روستاهای استان مربوط به پوسیدگی و فرسودگی خطوط و شبکه توزیع است که در سیل اواخر فروردین امسال این مشکلات بیشتر شد.

تیموری با اشاره به پروژه های در دست اجرای این شرکت در سال جاری گفت: 26 پروژه آبرسانی در روستاهای استان در دست اجراست که برای تکمیل آنها اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال نیاز است.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، روستا ، فاقد آب ، شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.