ایلام؛

عرضه هر کالا در آرایشگاه های زنانه ممنوع است

دبیر اتحادیه آرایشگران استان ایلام گفت: عرضه و فروش هر گونه کالایی در آرایشگاه های زنانه ممنوع است و در صورت مشاهده واحدهای متخلف پلمپ می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مژگان صابری اعلام کرد: در برخی آرایشگاه ها فروش کالاهای دیگری همچون لوازم آرایش، پوشاک، کفش و کیف و گاهی قرص های چاقی و لاغری باب شده که بر خلاف مقررات اتحادیه است.

صابری اضافه کرد: با پیگیری های مکرر و انجام بازدیدهای به موقع در حال شناسایی و جمع آوری موارد تخلف هستیم ضمن اینکه واحد صنفی متخلف نیز پلمپ می شوند.

وی افزود: در هیچ آرایشگاهی نباید لوازم آرایشی و سایر اقلام مربتط یا غیر مرتبط عرضه شود بنابراین در صورت مشاهده کالای ضبط شده به عنوان لوازم قاچاق جمع آوری و از ادامه فعالیت واحد صنفی نیز جلوگیری می کنیم.

دبیر اتحادیه آراشگران ایلام اظهار کرد: در مراحل اولیه بازدید در صورت مشاهده تخلف، مهلت 15 روزه ایی به مالک واحد صنفی برای جمع آوری و عدم تکرار تخلف داده می شود و در صورت تکرار بدون تخفیف، آرایشگاه را پلمپ خواهیم کرد.

در استان ایلام یک هزار و 200 واحد صنفی آرایشگاه زنانه وجود دارد که 600 واحد دارای مجوز و پروانه کسب هستند، 500 واحد بدلایل مختلف فعال نیستند و 100 واحد نیز بدون مجوز و پروانه کسب فعالیت می کنند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.