اهواز؛

جذب فعالان رسانه‌ای توسط صدا و سیمای خوزستان

مسئول رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی خبرنویسی و گزارشگری «جوان انقلاب» در دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: شرکت کنندگان این کارگاه 2 روزه، در صورت دارا بودن شرایط لازم در واحد خبر سازمان صدا و سیما مرکز خوزستان جذب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی آغابابایی بیان داشت: نخستین کارگاه آموزشی تخصصی خبرنویسی و گزارشگری با نام «جوان انقلاب»، در دانشگاه شهید چمران اهواز به همت بسیج دانشجویی با همکاری صدا و سیمای مرکز خوزستان و بسیج رسانه استان و با حضور بیش از 100 نفر از دانشجویان منتخب دانشگاه های استان خوزستان برگزار گردید.

وی افزود: در این کارگاه که با تدریس اساتید صدا و سیمای مرکز خوزستان و فعالین رسانه ای استان همراه بود، شرکت کنندگان با مبانی خبرنویسی و گزارشگری آشنا شدند.

آغابابایی تصریح کرد: این کارگاه دو روزه از صبح پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه آغاز و تا بعدظهر جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه ادامه داشت و به شرکت کنندگان در این دوره که نمره قبولی در آزمون پایان دوره را کسب نمودند، گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

مسئول رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اذعان داشت: اطلاع رسانی جهت دریافت گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان از طریق سامانه پیامکی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز (بیسیم چی) انجام می شود.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز و مسئولان بسیج رسانه و صدا و سیمای خوزستان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان این کارگاه 2 روزه، در صورت دارا بودن شرایط لازم، در واحد خبر سازمان صدا و سیما مرکز خوزستان و باشگاه خبرنگاران استان به‌ کار گرفته می شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.