باقری:با معظل دوپینگ قاطعانه برخورد می کنیم

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری گفت:دوپینگ و استفاده از داروهای نیروزای ممنوعه به صلاح هیچ ورزشکاری نیست ما هم با این مسئله با جدیت برخورد می کنیم.

باقری:با معظل دوپینگ قاطعانه برخورد می کنیمداود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛اعلام کرد: برای جلوگیری از دوپینگ وزنه برداران در طی سال چندین نوبت  با کمک نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ)  ازهر 4 رده سنی (پیشکسوتان نیز شامل می شود)آزمایش می گیریم که زمان آنرا ما مشخص می کنیم  وبا قاطعیت با این پدیده شوم  مبارزه می  کنیم.
وی تصریح کرد:ما بصورت سرزده  از وزنه برداران تست می گیریم و البته ورزشکاران آگاهی کافی دارند که در مسابقات قهرمانی کشور ولیگ برتر آزمایش دوپینگ گرفته می شود.

باقری درادامه گفت:برای اینکه ورزشکاری به دوپینگی روی نیاورد،راهنمائی و مشاوره کافی به آنان می دهیم و از برگزاری دوره های آموزشی ضد دوپینگ و سایر کارها دریغ نکردیم و برای موفقیت هایمان ریشه ای تلاش کرده ایم.

سلیمی روند خوبی را طی می کند

وی درخصوص شرایط این وزنه بردار فوق سنگین کشورمان گفت:خوشبختانه وضعیت بهداد روز به روز بهتر می شود و  آسیب دیدگی اش رو به بهبودی است.
 وی هم اکنون با سایر ملی پوشان در اردبیل تمرین می کند. ضمن اینکه  سلیمی هنوز تمرین با وزنه های سنگین را آغاز نکرده است.

باقری تاکید کرد:این وزنه بردار سنگین وزن کشورمان تمرینات سبک خود را به همراه فیزیوتراپی وبدنسازی ادامه می دهد.

به حضور بهداد در المپیک برزیل امیدواریم

وی در این مورد عنوان کرد:  توجه به مسائل  تغذیه  و بدنسازی بصورت علمی و همچنین روانشناسی در طول درمان بهداد سلیمی باعث شد تا وی با شرایط خوبی به تمرینات برگردد و این روند در طول تمرینات نیز ادامه خواهد داشت. روند بسیار خوبی که وی دارد امید ها را برای حضور در المپیک ریودوژانیرو بیشتر می کند.

باقری گفت:رباط پای بهداد دوران ترمیم خودرا پشت سر می گذارد وباید مراقب بود تااز اینناحیه دوباره مصدوم نشود.

وی در باره سعید محمد پور خاطر نشان کرد:این وزنه بردار شایسته کشورمان استراحت وفیزیوتراپی را انجام می دهد وبا توجه به مصدومیت نادری که برایشان اتفاق افتادهنوز زود است تا تمرینات خود را شروع کند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار