مولائی: در تلاشم در المپیک برزیل رکوردهای خوبی بزنم

وزنه بردار ملی پوش کشورمان گفت: در تلاش هستم تا در المپیک ریودو ژانیرو نتایج خوبی بگیرم ودل ملت ایران را شاد کنم.

مولائی: در تلاشم  در المپیک برزیل رکوردهای خوبی بزنمبهادر مولائی وزنه بردار سنگین وزن کشورمان در گفتگو با خبرنگار   گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حال حاضر با روحیه بالا در اردبیل تمرین می کنم و خوشبختانه مصدومیتی ندارم و تمام تلاش و فکرم این است که در المپیک برزیل رکوردهای خوبی بزنم وبا کسب نتایج مطلوب دل مردم ایران را شادکنم.

وی تصریح کرد:هم اکنون در این شهر اردوهای آماده سازی را پشت سر می گذاریم واعضای تیم ملی کشور مان با جدیت تمرین می کنند و مشکل خاصی نیست.

مولائی در ادامه گفت:در هفته نخست اردوی اردبیل تمرینات سنگین وقدرتی بود وهر چه به رقابتهای بین المللی جام فجر نزدیک می شویم این تمرینات سبک تر می شود.

وی  در خصوص تمرینات انوشیروانی تاکید کرد: وی مدتی است که سرمربی گری تیم ملی را به دست گرفته است وتمرینات خوب ومدونی برای ملی پوشان در نظر گرفته است و اعضای تیم ملی با روحیه مضاعف ورکوردهای خوب خود را برای این دو رویداد (مسابقات برون مرزی جام فجر والمپیک ریو) مهم آماده می کنند.

بهداد رفیق خوب ودوست داشتنی من است

مولائی در مورد رابطه خوب وصمیمی اش با بهداد سلیمی  دارنده مدال المیک گفت: وی از قهرمانان نامی وزنه برداری کشورمان است که در حال حاضر دوران نقاهت را می گذراند و خوشبختانه روند بهبودی بهداد خیلی خوب پیش می رود و در کنار این وزنه بردار ارزنده ایران تجربه کسب می کنم واز رفقای دوست داشتنی من است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار