در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبرداد

روزنامه 90 و ستاره صبح در دادگاه مجرم شناخته شدند

سخنگوی هیئت منصفه مطبوعات گفت: ستاره صبح و 90 همچنین سایت شهدای ایران در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شدند.

روزنامه 90 و ستاره صبح در دادگاه مجرم شناخته شدندعلی اکبر کساییان سخنگوی هیئت منصفه مطبوعات در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص رسیدگی به پرونده تخلفات سایت تحلیلی خبری شهدای ایران، روزنامه 90 و روزنامه ستاره اضهار داشت: پرونده رسیدگی به تخلفات سایت تحلیلی خبری شهدای ایران و روزنامه های ستاره صبح و 90 در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی مدیر خراسانی برگزار شد.

وی در خصوص وضعیت رسیدگی به شکایت علیه روزنامه ورزشی90، گفت: اتهام این روزنامه نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر بود که هیئت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران با اکثریت آرا متهم را مجرم دانست همچنین اعضای هیئت منصفه با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف دانست.

دبیر هئیت منصفه دادگاه مطبوعات بیان داشت: پرونده دیگر مربوط به شکایت علیه روزنامه ستاره صبح به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان بود که هیئت منصفه مطبوعات با اکثریت قریب به اتفاقا آرا، متهم را مجرم شناخت همچنین اعضا با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف ندانستند.

 کسائیان در خصوص پرونده رسیدگی به شکایت از سایت خبری تحلیلی شهدای ایران گفت: اتهام این سایت نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر بود که با اکثریت آرا متهم مجرم شناخته شد، همچنین اعضای هیئت منصفه مطبوعات به اتفاق آرا متهم را مستحق تخفیف دانستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار