حدادعادل در آخرین جلسه فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم:

برخی نان به نرخ روز می‌خورند/ مجلس دهم فضای اصولگرایی خود را از دست نداد

رئیس فراکسیون اصولگرایان گفت: از دیگر ویژگی‌های مهم اعضای فراکسیون اصولگرایان، این بود که ریزشی در آن وجود نداشت تا مانند بعضی نان را به نرخ روز بخورند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین جلسه فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم عصر  امروز(یکشنبه 26 اردیبهشت) در محل کمیسیون تلفیق و به ریاست غلامعلی حدادعادل برگزار شد.

حدادعادل در این جلسه ضمن تشکر از همه اعضای فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم اظهار داشت: سعی کردیم مواضع ارزشی و اسلامی خود را حفظ کرده و از اصول خود عدول نکنیم. با اینکه به لحاظ عددی در اکثریت نبودیم اما در بسیاری از امور مجلس، فراکسیون اثرگذار بود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان افزود: در رأی اعتمادها و استیضاح‌ها، انسجام درونی ما خود را نشان می‌داد و در بسیاری موارد نتیجه‌بخش نیز بود.

وی گفت: از دیگر ویژگی‌های مهم اعضای فراکسیون اصولگرایان، این بود که ریزشی در آن وجود نداشت تا مانند بعضی نان را به نرخ روز بخورند بلکه بر سر مواضع خود ایستادند و حاضر نشدند به خاطر رای هر کاری بکنند.

حدادعادل ادامه داد: گرچه در تهران جناح رقیب پیروز شد اما در مجموع مجلس فضای اصولگرایی خود را از دست نداد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان همچنین درباره مجلس دهم خاطرنشان کرد: به لطف خدا دوستان خوبی ازفراکسیون اصولگرایان و رهروان حضور دارند و ان شاءالله اگر کمکی از دست ما برآید دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار