اظهارات عجیب نامزد سنا: اوباما یک حیوان است!

"کارلوس بروف" از رئیس جمهور آمریکا به شدت انتقاد کرد و او را یک حیوان خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافینگتون پست، "کارلوس بروف،" نامزد جمهوری خواه سنای آمریکا از فلوریدا چندین بار "باراک اوباما،" رئیس جمهور این کشور را "حیوان" خواند. وی در نشست جمهوری خواهان در فلوریدا، اوباما را به نابود کردن آمریکا و ارتش آن متهم کرد و گفت: متأسفانه، حدود 7 سال و نیم است که این حیوان که به آن رئیس جمهور می گویند – و واقعا حیوان است -- با هوشیاری و تفکر این کشور را ویران کرده است و تاکنون 3 بار وزیر دفاع را تغییر داده است. خیلی زود متوجه می شوید که او می خواست ما به یک کشور دیگر تبدیل شویم. من نمی خواهم به کشوری دیگر تبدیل شویم. من می خواهم اینجا آمریکا باقی بماند، بزرگترین کشور جهان باقی بماند.

بروف یکی از 5 جمهوری خواهی است که قرار است جایگزین سناتور مارکو روبیوی بازنشسته شود. بروف بارها به دلیل اظهاراتش با "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا و "ریک اسکات،" فرماندار فلوریدا مقایسه شده است.

ماه گذشته بروف خواستار ممنوعیت سفر همه افراد خاورمیانه به آمریکا شد. دونالد ترامپ نیز پیشتر خواستار ممنوعیت سفر مسلمانان به این کشور شده بود. در نظرسنجی های اخیر، "کارلوس بروف" در جایگاهی پایین تر از رقبای خود قرار گرفته است.

"پاتریک مورفی،" نامزد حزب دموکرات در سنای آمریکا در حال حاضر از دیگر رقبای خود پیشی گرفته است. وی در بیانیه ای از اظهارات تند بروف علیه اوباما انتقاد کرد. مورفی در این بیانیه اعلام کرد: "اظهارات بروف نه تنها توهین آمیز بلکه به شدت در مقابل خدمتهای باراک اوباما به این کشور، مایه بی احترامی است. من از ایشان می خواهم هر چه سریعتر به خاطر این اظهارات اهانت آمیز از باراک اوباما عذرخواهی کند."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
کار لوس بررف،لطفابگوید آقای حسین باراک اباما
آخرین اخبار