دستگیری کیف‌قاپ‌های حرفه‌ای نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری کیف‌قاپ‌های حرفه‌ای شهرستان نیشابور طی سه عملیات ویژه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، اکبر آقا بیگی گفت: با دریافت گزارش‌های بسیار زیاد از کیف‌قاپی‌ها در سطح شهرستان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در گام اول پایش گسترده موتورسیکلت‌های سطح شهر طی هفته گذشته با هدف شناسایی این سارقان آغاز و در این پایش 60 موتورسیکلت توقیف شد که از این تعداد پنج موتور سرقتی بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: در ادامه این پیگیری ویژه و با اطلاعات به دست آمده در طرح پایش موتورسیکلت‌ها و با توجه به کار گسترده اطلاعاتی، این سارقان شناسایی و با هماهنگی دادستان شهرستان طی سه عملیات مختلف هر سه سارق که در مخفیگاه‌های خود مخفی شده بودند، دستگیر شدند

آقابیگی تاکید کرد: در این عملیات‌ها تمام کیف‌های سرقت شده کشف شد و در دقایق اول کیف‌قاپ‌ها به سرقت‌های انجام شده در سال 94 و 95 اعتراف کردند.

وی گفت: تعداد دقیق این سرقت‌ها تا تکمیل اطلاعات و در مصاحبه‌های بعدی به صورت رسمی اعلام خواهد شد

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: متاسفانه بیشترین مشکل شهرستان در بحث سرقت‌ها به خاطر موتورسیکلت‌ها است.

آقابیگی با اشاره به قتل پسر شش ساله نیشابوری که در هفته گذشته رسانه‌ای شد، افزود: تاکنون سه نفر دستگیر شده‌اند و اطلاعات خیلی خوبی به دست آمده است ولی به دلایل فنی، امکان بیان اطلاعات بیشتر وجود ندارد و امیدواریم طی هفته جاری این پرونده تمام شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.