اظهار نظر جالب طاهری:

پرسپولیس قهرمان لیگ پانزدهم است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:ما جام قهرمانی را نگرفتیم اما همانند تیم قهرمان هستیم.

پرسپولیس قهرمان لیگ پانزدهم است
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی اکبر طاهری در جشن پایان فصل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمرین تیم با 7 بازیکن درابتدای فصل شروع شد.درابتدای فصل کارمان سخت بود اما تمام مشکلات را برطرف کردیم.همچنین ما با مشکل نتیجه گیری مواجه بودیم که با تدبیر برانکو نتایج خوبی بگیریم.

وی در ادامه عنوان کرد: تیم پرسپولیس با مرگ هادی نوروزی دچار مشکل شد. در همان مقطع زمانی خیلی‌ها به مزاح و شوخی می‌گفتند که پرسپولیس با اقتدار شانزدهم جدول است.اما دیدید که از قعر به صدر جدول آمدیم.

طاهری بیان کرد: طبق آیین نامه سازمان لیگ برتر دوم شدیم اما به نظرم ما قهرمان هستیم چراکه با همت بازیکنان و کادر فنی  توانستیم نتایج خوبی بگیریم و به بالای جدول بیاییم.

سرپرست پرسپولیس بیان کرد: در برخی از مواقع در پرداخت پول به بازیکنان مشکلاتی داشتیم اما آنها تحمل کردند تا ما بتوانیم پول‌ها را به موقع پرداخت کنیم.

طاهری تصریح کرد: در سه ماه اخیر بیش از 5 میلیارد تومان بابت بدهی‌های سال قبل پرداخت کردیم که فشار زیادی به نقدینگی ما وارد کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد:اگر جام را نبردیم اما قهرمانی را به دست آوردیم. قهرمانی ما اخلاق و همت بازیکنان بود که در طول فصل تلاش زیادی انجام دادند. از وزیر ورزش و جوانان بابت حمایتهایش تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: طاهری ، فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
اقای طاهری ممنون . فقط دروازه بان خوب و ششدانگ . مانند بیرانوند - خسوس .
هواداران را شاد کنید.
آخرین اخبار