واشینگتن‌تایمز: تنها بازمانده ایرانیِ تیراندازی روچستر، شهروند آمریکا شد

بازمانده ایرانی‌الاصل تیراندازی محله روچستر نیویورک موفق به کسب شهروندی آمریکا شد.

تنها بازمانده ایرانی تیراندازی روچستر، شهروند آمریکایی شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه واشینگتن تایمز؛ "زهرا ضمیری"—بازمانده ایرانی‌الاصل تیراندازی محله روچستر نیویورک—دو ماه پس از آنکه همسر سابقش سعی کرد او را بکشد، هفته گذشته در دادگاه ایالتی سوگند یاد کرد و موفق به کسب شهروندی آمریکا شد.

ضمیری در مارس سال جاری با سه گلوله در سینه مورد سوءقصد همسر سابقش قرار گرفت. او هفته گذشته به همراه دخترش و تعدادی از اعضای اداره پلیس و آتش‌نشانی نیویورک در دادگاه ایالتی حاضر شد و پس از آنکه سوگند یاد کرد، به عنوان شهروند آمریکایی معرفی شد.

زهرا ضمیری در سال 2010 به همراه همسرش فریدون بهنام وارد آمریکا شد. او در آرزوی زندگی راحت به آمریکا آمد ولی پس از ورود به فرودگاه مینه‌سوتا متوجه فریبکاری و دروغ‌گویی همسرش درباره وضع مالی او شد. ضمیری به از بدو ورود به آمریکا مشغول کار شد و پس از مدتی از همسرش جدا شد و زندگی مستقلی را پیش گرفت. در این برهه زمان او تماس‌های گاه‌گاهی با همسر سابقش داشت. روز 7 مارس سال جاری، فریدون بهنام با دسته‌گلی به خانه ضمیری رفت و با شلیک سه گلوله به سینه وی او را مصدوم کرد. ضمیری با کمک همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شد و پزشکان برای نجات وی مجبور شدند یکی از ریه‌های وی را خارج کنند. همسر وی نیز به وسیله پلیس نیویورک دستگیر شد. او پس از یک ماه از بیمارستان مرخص شد.

وی به همراه دخترش هفته گذشته موفق به کسب شهروندی آمریکا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
شهروندی به چه بهایی؟
Germany
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
خوش بحالش
آخرین اخبار