ساکنان اروپایی انگلیس در خصوص احتمال خروج این کشور از اتحادیه اروپا با نگرانی‌های بسیاری مواجه شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت نیویورک تایمز؛ شهروندان خارجی ساکن در انگلیس در خصوص احتمال خروج این کشور از اتحادیه اروپا نگران شده‌اند. در حال حاضر 1.3 میلیون شهروند اروپایی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا در انگلیس در حال برنامه ریزی برای آینده خود، در خصوص خروج این کشور از اتحادیه هستند.

انگلیس در سال های گذشته به علت در اختیار داشتن اقتصادی پر جنب و جوش، مقصد خوبی برای جوانان اروپایی محسوب شده است. در همین راستا، لندن به شهری تبدیل شده است که به دلیل حضور شهروندان چندملیتی، رنگی از تمام کشورها دارد. 

مشخص نیست که در صورت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، چه اتفاقی برای این مهاجران میافتد. چرا که آینده اقامت آن ها پس از همه پرسی مشخص خواهد شد.

در حال حاضر نگرانی های بسیاری در خصوص آینده شهر لندن وجود دارد، شهری که 1 میلیون شهروند از سایر کشورهای اروپایی را در خود جای داده است.

بسیاری بر این باور هستند که ایجاد توافق هایی جداگانه با هر کشور، موانع فراوانی برای مهاجران ایجاد خواهد کرد. بسیاری از ساکنان فعلی انگلیس در تلاش هستند تا موقعیت خود را برای ماندن در این کشور تقویت کنند.

قوانین فعلی اروپا در حال حاضر شهروندان خارجی را موظف به کسب درآمدی 20 هزار پوندی برای دریافت ویزای کار می کند. دولت این کشور در نظر دارد این حداقل را تا بهار آینده به 30 هزار پوند افزایش دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار