لیگ قهرمانان آسیا؛

چشم امارات ها زیر پای یحیی/ العین امارات - ذوب آهن ایران

شاگردان گل‌محمدی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم العین امارات هستند.

زدودن خاطرات لیگ در «چشمه»به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال ذوب آهن ساعت 20:10 امشب به مصاف تیم العین امارات می‌رود. ذوبی‌ها با اقتدار و بدون باخت به عنوان صدرنشین پا به مرحله یک هشتم نهایی گذاشتند.

شاگردان گل‌محمدی دو هفته پیش در امارات تیم النصر امارات را سه بر صفر شکست دادند و اکنون یک بار دیگر باید در همین کشور به مصاف العین بروند.

سبزپوشان اصفهانی فینالیست جام حذفی هم هستند اما درحال حاضر تمرکزشان روی بازی‌های آسیایی است. هرچند ذوبی‌ها به زمان فینال جام حذفی اعتراض دارند وخواهان برگزاری بازی در روز دهم خرداد ماه هستند اما اکنون فکر و ذکرشان بازی فینال مقابل استقلال نیست.

درآن سوی میدان تیم العین امارات به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است.

عمرعبدالرحمان یکی از بازیکنان شاخص العین امارات است. بازیکن چپ پا و تکنیکی که مهارش برای هر دفاعی سخت است اما به‌طور حتم گل‌محمدی تدبیر خاصی بر مهار این بازیکن اماراتی در نظر می‌گیرد تا تیمش دچار مشکل نشود.

مهدی رجب‌زاده غایب بزرگ ذوبی‌‌‌‌ها دراین بازی است.وی به علت مصدومیت همراه تیم ذوب‌آهن  نتوانست به امارات برود.

به هرحال باید دید ذوب آهن می‌تواند نخستین گام برای حضور درجمع هشت تیم را محکم بردارد یا نه!

یحیی گل محمدی به دلیل نتیجه ضعیف در دیدار آخر لیگ برابر استقلال خوزستان قهرمانی را از پرسپولیس گرفت و پس از آن از سوی برخی هواداران سرخ متهم به کم کاری شد و شاید این بازی برای یحیی به نوعی عقده گشایی برای حرف های سنگین این روز ها باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار