اهواز؛

تمدید مهلت اصلاح یا عقد قرارداد آب زراعی تا اول خرداد

مدیر امور مشترکان شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان از امکان اصلاح یا عقد قرارداد آب زراعی محصولات زمستانه و بهاره تا اول خردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید بهره بر با انتقاد از تاخیر برخی مشترکان جهت عقد قرارداد آب گفت: تلاش بر این است مشترکان در زمان مقرر نسبت به عقد قراردادهای آب خود اقدام کنند تا علاوه بر برنامه ریزی مطلوب تامین و توزیع آب، بتوان آمار و اطلاعات کشت شبکه های آبیاری زیر پوشش را در زمان مناسب استخراج کرد.

وی افزود: روال بر این است که عقد قرارداد آب کشت های زمستانه از اول شهریور ماه تا 25 اسفند ماه و کشت های تابستانه از اول تیرماه تا 15 مهرماه هر سال در امور مشترکین شرکت صورت پذیرد، ولی با عدم مراجعه برخی از کشاورزان در زمان های مقرر، در برنامه ریزی تامین و توزیع آب اختلال ایجاد می شود.

بهره بر، در عین حال تاکید کرد: به منظور رفاه حال مشترکان، امکان عقد یا اصلاح قراردادهای زمستانه و بهاره تا اول خردادماه امسال تمدید شده و پس از این تاریخ، کارشناسان مساحی نسبت به اعمال جریمه های قانونی اقدام خواهند کرد.

در فصل زمستان محصولاتی از قبیل گندم، سبزیجات، پیاز، کاهو، کلم و هویج در شبکه های آبیاری شمال خوزستان به بار می نشیند.

شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان، مدیریت شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.