اهواز؛

خوزستان می‌تواند چهار تیم هم در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشد

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به قهرمانی استقلال خوزستان، گفت: خوزستان پتانسل داشتن چهار تیم را هم در لیگ برتر دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرامرز کیانی زاده درخصوص قهرمانی استقلال خوزستان، اظهارکرد: بازی بسیار قشنگ و زیبایی را شاهد بودیم؛ بازیکنان استقلال خوزستان بازی محکم و جانانه ای از خود نشان دادند و تیمی اصالتا خوزستانی بودند.

وی بیان کرد: من فکر می کنم این موفقیت نتیجه چند عامل است؛ نخست حضور یک سرمربی توانمند و بومی به نام عبدالله ویسی در این تیم است که هم باتجربه و هم جوان و هم بازیکن بسیار خوبی در گذشته بوده است. یکی دیگر از عوامل نیز حضور جوانان با انگیزه، جوان و بومی استان خوزستان بود که این عامل بسیار مهمی بود که این  باز هم به شجاعت و شهامتی که کاردفنی خصوصا آقای ویسی به خرج داد، بر می گردد. او از چنین جوانان بومی استفاده کرد و این جوانان نیز می خواستند حقانیت خودشان را به اثبات برسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یکی دیگر از عواملی که باید به آن اشاره کنم هیات مدیره، مسوولان باشگاه و مسولان شرکت گروه ملی بودند که محیط بسیار خوبی را، همراه با آرامش فراهم کردند تا کادر و بازیکنان بتوانند بازی خودشان را انجام دهند.

وی افزود: به نظر من اگر این این عوامل در هر تیمی وجود داشته باشد، منجر به قهرمانی آن تیم خواهد شد. این اتفاق دقیقا برای استقلال خوزستان افتاد و باعث شد از ابتدا تا پایان لیگ، در جمع سه تیم برتر باشند. این قهرمانی را به تمام مردم عزیز خوزستان تبریک می گویم.

کیانی زاده تصریح کرد: خوزستان پتانسل داشتن چهار تیم را هم دارد. یعنی اگر تصور کنیم دو تیم از شهر اهواز در لیگ برتر باشند، به راحتی این توانایی را داریم که دو تیم هم از سایر شهرستان های استان در لیگ برتر به عنوان نماینده داشته باشیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.