اردبیل؛

نقش روحانیون در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی بسیار مهم بود

معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: نقش روحانیون در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار و مهم بوده و توانسته‌اند رسالت خود را به درستی انجام دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام علی رضایی افزود: این روحانیون بودند که فریاد حق‌طلبانه امام راحل که در خارج از کشور اقامت داشتند را به گوش مردم می‌رساندند و در حقیقت فاصله بین امام(ره) و مردم را روحانیون پوشش می‌دادند و باید بدانند وظیفه آنان تمام نشده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ایجاد خدشه و خلل در نظام به جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی روی آورده‌اند، گفت: ‌روحانیون به عنوان سربازان مقابله با جنگ نرم نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:در عرصه کنونی نیز روحانیون وظیفه خطیری به عنوان حلقه اتصال ولی فقیه و آحاد مردم بر عهده دارند و باید با واقف بودن به این وظیفه و رسالت خطیر در راستای ولایتمداری هر چه بیشتر در جامعه تلاش کنند.

حجت‌الاسلام رضایی افزود:‌ روحانیون باید راه را برای کسانی که می‌خواهند در راه خدا حرکت و جهاد کنند هموار کرده چرا که کسی که در راه خدا حرکت می‌کند قابل مقایسه با دیگران نیست و آنها زمینه و بستر را برای حاکمیت خدا در زمین فراهم کرده با شیاطین جنگیده، به دنبال حاکمیت خدا هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی برای ایجاد خدشه و خلل در نظام به جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی روی آورده‌اند، گفت: روحانیون در این عرصه رسالتی بزرگی برعهده دارند و باید به عنوان سربازان مقابله با جنگ نرم با افزایش آگاهی و بصیرت در جامعه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

وی با تاکید بر ولایتمداری و تبعیت از مقام معظم رهبری افزود: ولی فقیه و رهبر معظم ما زمانی که مبحثی را مطرح می‌کند باید بدون هیچ گونه وقفه و تاملی به آن عمل شود و در این زمینه همگان اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.