اردبیل؛

تا پايان سال جاری پرونده مسكن مهر پارس آباد بسته می شود.

مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی استان اردبيل گفت: تا پایان سال جاری پرونده مسکن مهر در شهرستان پارس آباد بسته خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهرام باباخانی افزود: با توجه به تكميل بودن تعداد 496 واحد از فاز دوم اين مجتمع مقرر گرديد شركت های آب و فاضلاب و برق نسبت به برقراری انشعابات در اسرع وقت اقدام نمايند.

وی افزود: در صورت برقراری انشعابات و اتمام محوطه پرونده مسكن مهر تا پايان سال جاری در شهرستان پارس آباد بسته می شود.

مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل بر تكميل آورده نقدی اعضای تعاونی و برقراری انشعابات تاكيد كرد و گفت: درصورت تكميل آورده نقدی از سوی متقاضيان عمليات محوطه سازی مجموعه نيز تسريع يافته و تكميل می گردد.

باباخانی پيشرفت فيزيكی آماده سازی محوطه فاز دوم اين مجتمع را 70 درصد اعلام كرد و افزود: اين عمليات توسط بنياد توسعه كارآفرينی و تعاون استان در زمينی به مساحت 75 هكتار در حال انجام است و معابر دسترسی بلوک های C و D آن طی 6 ماهه اول سال جاری تكميل و آسفالت ريزی خواهد شد.

وی همچنين از تحويل آماده سازی فاز اول اين مجتمع به شهرداری پارس آباد خبر داد و گفت: با توجه به اتمام آماده سازی محوطه و تحويل آن به شهرداری و سكونت متقاضيان در واحدها مقرر گرديد شهرداری نسبت به ارائه خدمات شهری و نگهداری معابر اقدام نمايد و هرگونه حفاری و كنده كاری صرفا با اخذ مجوز از شهرداری امكان پذير باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.