ملینک: از حضور ایرانی ها در کشورم بسیار خوشحالم

رئیس فدراسیون هندبال اوکراین گفت تیم ملی جوانان هندبال ایران در مسیر خوبی در حال حرکت است.

ملینک: از حضور ایرانی ها در کشورم بسیار خوشحالمبه گزارش خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان:تیم ملی جوانان هندبال کشورمان با 22 بازیکن جمعه به منظور امادگی هرچه بیشتر برای شرکت در رقابتها ی آسیایی جمعه 24 اردیبهشت عازم اوکراین شد.

ایران در دیدار نخست  مقابل این تیم نتیجه 28 بر 23 به پیروزی رسیدو در دومین دیدار دوستانه خو د مقابل تیم ملی اوکراین با نتیجه  31 بر 29 به برتری رسید.

آندری ملینک رئیس فدراسیون هندبال اوکراین درخصوص اردو تدارکاتی و بازیهای دوستانه تیم ملی اوکراین اظهارکرده است:  تیم ملی  جوانان هندبال ایران تیم منسجم و خوبی بوده   و دارای هندبالیست باتکنیکی  است. به اعتقاد من  در مسیر خوبی در حال  حرکت است.

 ملینک از برپایی این  اردو دوستانه ابراز خرسندی کرد و گفت:من بسیار خوشحالم که مسئولان ایرانی اوکراین را برای برپایی اردو دوستانه انتخاب کرده است. تیم ملی اوکراین نیزدر  این اردو کنار تیم هندبال ایران به تمرینات موثری  پرداخت و مسابقه دوستانه ی خوبی  برگزار کرد.این مساله باعث کسب تجربه خوب بین دو تیم شد.



رییس فدراسیون هندبال اوکراین  افزود: تیم هندبال اوکراین هم مانند ایران در تابستان سال جاری قرار است در مسابقات قهرمانی قاره خود (اروپا) شرکت کند تا شانس حضور خود را برای کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان امتحان کند. 

وی گفت:تیم ملی هندبال جوانان ایران  بازیکنان خوب و با هوشی دارد.آنها بسیار هماهنگ و یکدست مقابل حریف خود ظاهر می شوند.

هندبالیست های ایرانی بازیکنان  خط زن باتکنیک و باهوشی در تیم خود دارند. این مساله در انجام بازی منسجم ، خوب و پرقدرت بی تاثیر نیست. در کنار تمام موارد خوب  این تیم کادر فنی خوبی را همراه دارد و مربیان خوب و با تجربه ای بازیکنان تیم ملی را هدایت می کنند.

تیم ملی اوکراین نیز  در بازی دوم برابر تیم ایران بازی خوبی به نمایش گذاشت وسعی بر این داشت از تکنیک های بهتر و پرقدرت تری در برابر حریف خود استفاده نماید.

رقابتهای هندبال قهرمانی آسیا ،انتخابی قهرمانی جهان تابستان سال جاری به میزبانی اردن برگزار می شود. تیم ملی جوانان کشورمان پس از اردو اوکراین ، کیف را به مقصد لهستان ترک خواهد کرد . 

رقابتهای هندبال قهرمانی آسیا ،انتخابی قهرمانی جهان تابستان سال جاری به میزبانی اردن برگزار می شود. تیم ملی جوانان کشورمان پس از اردوی اوکراین ، کیف را به مقصد لهستان ترک خواهد کرد . 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار