تیم کاملی در اختیار نداشتیم

صادقی: می‌توانستیم با گل‎‌های بیشتری اوکراین را ببریم

سرمربی تیم ملی جوانان هندبال گفت: تیم ایران بسیار پرقدرت در دفاع ظاهر شد و اوکراینی ها را مهار کرد

صادقی: می‌توانستیم با گل‎‌های بیشتری اوکراین را ببریم

کیوان صادقی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم ملی جوانان هندبال کشورمان با 22 بازیکن جمعه به منظور امادگی هرچه بیشتر برای شرکت در رقابتها ی آسیایی  جمعه 24 اردیبهشت عازم اوکراین شد.

وی ادامه داد: تیم ملی جوانان در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی اوکراین رفت، این تیم بسیار پرقدرت و آماده در این بازی عمل کرد. آنها به لحاظ فیزیکی و آمادگی جسمانی خوب بودند و عملکرد قابل قبولی داشتند.

تیم ملی اوکراین درمقابل تیم ما بسیار سرعتی ظاهر شد ،اما در ادامه بازیکنان ایران پرقدرت در دفاع عمل کردند و به راحتی حملات آنها را مها ر کردند.

صادقی افزود: در نیمه نخست با عملکرد خوب گروهی بازیکنانم با نتیجه 10 بر 13 به رختکن رفتیم.

به اعتقاد من در این بازی نتوانستیم از موقعیت ها به خوبی استفاده کنیم. اوکراینی ها بیشتر از دفاع 6-صفر ومن از دفاع 5-یک در مقابل آنها استفاده کردم. با اینکه تعدادی از بازیکنانم صبح دیروز به اردو ملحق شدند . به علت خستگی با بازیکنان کاملی به میدان نرفتیم. در هر صورت از عملکرد انها راضی هستم.

در نیمه دوم نیز با دفاع خوب و حمله های پرقدرت بازیکنان ایران با نتیجه 23بر28 پیروز میدان شدیم.

دومین دیدار دوستانه تیم ملی جوانان هندبال کشورمان با تیم ملی اوکراین عصر امروز برگزار می شود. همچنین تیم ملی جوانان کشورمان پس از این اردو برای شرکت در تورنمنت چها رجانبه اکراین را به مقصد لهستان ترک می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار