کارگردان «رقص کاغذپاره‌ها» از جدیدترین فعالیت هنری خود گفت

«صندلی» عنوان نمایش جدیدی است که احمد یاسر آن را به نگارش در آورده است و کارگردانی آن بر عهده سیاوش اسد است.

سیاوش اسد کارگردان تئاتر در خصوص جدیدترین فعالیت‌های هنری خود در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «صندلی» عنوان نمایش جدیدی است که احمد یاسر آن را به نگارش در آورده است و کارگردانی آن بر عهده من است.

وی عنوان کرد: «صندلی» دارای تم اجتماعی است. داستان این کار مربوط به افرادی است که زندگی آنها بر اساس وجود این صندلی دچار تغییرات اساسی می‌شود. در واقع این افراد که شامل عده‌ای دختر و پسر هستند، به جایگاهی می‌رسند که گذشته خود را فراموش می‌کنند.

اسد تصریح کرد: هم اکنون در حال آماده‌سازی پیش تولید این کار هستیم. قصد داریم نمایش را با عده‌ای از حرفه‌ای‌های عرصه تئاتر به روی صحنه ببریم. البته احمد یاسر و من نیز جزو بازیگران «صندلی» خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: قصد داریم این کار را در جشنواره فجر به اجرا برسانیم. از اوایل فروردین درگیر طراحی صحنه این کار هستیم. این اثر اقتباسی از «گربه روی شیروانی داغ» معروف است.

سیاوش اسد اظهار داشت: به احتمال زیاد این نمایش در یکی از سالن‌های «نیاوران»، «کوروش» و یا «مشایخی» به روی صحنه خواهد رفت.

کارگردان «رقص کاغذپاره ها» ادامه داد: «تاریکی شب» عنوان کاری سینمایی است که نویسنده آن مرتضی سربیشه و کارگردانی هم به صورت مشترک بر عهده من و مرتضی سربیشه خواهد بود.

«تاریکی شب» قصه تصادف مردی است که بعد از تصادف اتفاقات بدی برای او رخ می دهد.

اسد افزود: «هیچ» و یا «به همین راحتی» اثر سینمایی بعدی است که بر اساس طرحی از زینب شریفات و بازنویسی من تولید خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم «هیچ» در سینمای هنر و تجربه اکران شود. البته اگر مسعود رشیدی فرصت همکاری داشته باشد، کارگردانی کار را به او می‌سپاریم.

گفتنی است؛ سیاوش اسد که خود از شاگردان حمید سمندریان بوده است، کارگردانی و بازیگری در چندین نمایش از جمله «رقص کاغذ پاره‌ها»، و بازی در فیلم‌های کوتاهی چون «بچه‌های آسمان»، «حسرت»، «قطره» و چند کار سینمایی مانند «گلی از خورشید»، «فریاد سکوت»، «دل نوشته» و «شاهزاده گدا» را در کارنامه خود دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار