گلستان؛

سفر نوبخت به استان گلستان +برنامه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور پنج‌شنبه به استان گلستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛حسین پیش‌قدم گفت: محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سفر یک‌روزه خود به استان گلستان در جلسه شورای اداری استان با حضور همه مدیران دستگاه‌های اجرائی در سالن اجتماعات راه‌آهن اینچه‌برون شرکت می‌کند.

وی افزود: دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و شرکت در مراسم گرامیداشت نمایندگان فقید استان در مجلس ششم در گرگان از دیگر برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به گلستان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تصریح کرد: در این سفر با حضور نوبخت، ساخت بندر خشک "اینچه‎برون" نیز آغاز و 3 طرح بازسازی خط ریلی افتتاح می‌شود.

وی گفت: در صورت حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در روز جمعه در استان گلستان، به احتمال فراوان وی در مراسم بزرگداشت دویست و هشتاد و سومین سالگرد تولد شاعر ایرانی ترکمن مختومقلی فراغی بر سر مزار وی حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: نوبخت ، سفر ، گلستان ، معون ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.