زاهدان؛

آماده باش نیروهای امداد و نجات هلال احمر چابهار برای اجلاس آیورا

رئیس جمعیت هلال احمر چابهار گفت: نیروهای امداد ونجات این شهرستان در زمان برگزاری اجلاس رئیسان مناطق آزاد کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا) در آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ محمدرضا وظیفه دان شهرکی افزود: 22 نفر نجاتگر مرد و 15 نفر نجاتگر زن در قالب تیمهای امدادی و نیز 11 نجاتگر زن در قالب تیم پشتیبانی در محل این اداره آماده ارائه خدمات امدادی احتمالی به این اجلاس هستند.
وی ادامه داد: یک فروند بالگرد امداد هوایی، یک دستگاه خودروی نجات، چهار دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه موتورسیکلت طرح آمبولانس‏، یک دستگاه خودروی پیکاپ، سه فروند قایق نجات برای نیروهای امدادونجات در نظر گرفته شده است تا در مواقع بروز هرگونه حوادث در اسرع وقت امدادرسانی کنند.
نخستین اجلاس رئیسان مناطق آزاد کشورهای حاشیه اقیانوس هند«آیورا ـ iora» در ایران با همکاری و مشارکت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، وزارت امور خارجه، استانداری سیستان و بلوچستان و سازمان منطقه آزاد چابهار روزهای 30 و 31 اردیبهشت امسال با حضور میهمانانی از کشورهای مختلف در چابهار برگزارمی شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار