اصفهان؛

اجراي طرح برخورد با استعمال قليان در حاشيه باغ فين كاشان

فرمانده انتظامي شهرستان كاشان از پاكسازي خيابان منتهي به باغ فين از اجراي طرح برخورد با واحدهاي صنفي كه اقدام به عرضه قليان كرده و باعث مزاحمت گردشگران مي شوند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدي پورغلامحسين در تشريح جزئيات اين طرح گفت: در اجراي طرح برخورد با سفره خانه هاي متخلف با تشکيل جلسات متعدد كارشناسي و با توجه به تجميع تعداد زيادي سفره خانه و چايخانه در خيابان منتهي به باغ تاريخي فين كاشان، موضوع پاكسازي محل بطور ويژه در دستور كار ماموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا در اقدامی ضربتي تعداد 6 سفره خانه متخلف كه اقدام به قرار دادن قليان و مواد خوراكي و تخت در پياده روها و محيط روبروي واحد صنفي كرده و موجبات مزاحمت ، سد معبر، ترافيك و برخي مسائل و مشكلات ديگر را براي مسافران و شهروندان فراهم آورده اند، با دستور مقام قضايي پلمب شد.

پورغلامحسين با بيان اينكه دو نفر نيز در اين طرح دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند تصریح کرد: مبارزه قاطع با مزاحمين و برهم زنندگان نظم عمومي در قالب طرح هاي عملياتي و امنيت محله در دستور كار كاركنان اين فرماندهي قرار دارد و هيچگونه مباشاتي در اين خصوص انجام نخواهد شد.



انتهای پیام/م



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.