انجام 13 هزار بازرسی از واحدهای صنفی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در دو ماهه نخست سال جاری 13 هزار بازرسی از واحدهای صنفی در سطح کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داریوش دیودیده صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون در راستای تشدید نظارت و کنترل بازار، بیش از 13 هزار مورد بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است، افزود: در این مدت 785 مورد تخلف کشف و تعداد پانصد و 41 پرونده متشکله به ارزش 1 میلیارد و 200 میلیون ریالی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
 
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طی این مدت میزان تخلفات انجام شده در بازار کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: این امر با تلاش‌ها و سیاست‌های کنترلی و نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر بازار و همچنین همراهی اصنافیان کهگیلویه و بویراحمد محقق شده است.
 
وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری افزون بر یک هزار 700 بازرسی از واحدهای خبازی استان صورت گرفت، 61 مورد تخلف کشف و تعداد 35 پرونده متشکله با ارزش ریالی یکصد و سی میلیون ریال به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.
 
این مسؤول بیان کرد: عمده تخلفات کشف شده شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت، عدم ارائه فاکتور و همچنین عدم داشتن پروانه کسب بوده است.
 
دیودیده در پایان اضافه کرد: همانگونه که بارها گفته‌ایم نظارت و کنترل بازار جز با همراهی و همکاری مردم محقق نخواهد شد و از هم استانی‌‌های می‌خواهیم  تخلفات ‏اقتصادی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا اداره‌‌های شهرستان‌‌ها اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.