رتبه نخست شرکت توزیع برق استان در اخذ گواهینامه مدیریت یکپارچه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق از کسب رتبه نخست این شرکت در اخذ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه با ویرایش 2015 در بین 31 شرکت توزیع نیروی برق کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد داوود راهزادی گفت: در بررسی‌های کارشناسی سرممیزان شرکت Tur Intercent، شرکت توزیع نیروی برق این استان به عنوان نخستین شرکت توزیع برق کشور بود که توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه با ویرایش 2015 را کسب کند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ اخذ این گواهینامه می‌تواند سبب ارتقای سطح علمی، تخصصی و مدیریتی در مدیران ارشد و میانی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد باشد.
 
سرممیز رسمی شرکت Tur Intercert نیز به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد نخستین شرکت توزیع برقی است که توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه با ویرایش 2015 را در کشور اخذ کند.
 
حجت ابراهیمی با برشمردن اهداف صدور گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه با ویرایش 2015، اظهار داشت:‌ ایجاد ارزش متناسب با مشترکین، توانمندی‌های زیرساختی در پرسنل، نگرش سیستمی به وظایف و اعتقاد به حفظ نگهداری محیط پیرامونی و بالابردن سطح ایمنی از مهم‌ترین اهداف صدور این گواهینامه است.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.