یاسوج؛

بهره‌مندی 475 شهر و روستای کهگیلویه و بویراحمد از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان این‌که 475 شهر و روستای این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: از این تعداد 15 شهر و 460 روستا زیرپوشش گاز طبیعی قرار دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هوشنگ صیدالی با اشاره به اقدامات شرکت گاز استان در راستای گازرسانی به محروم‌ترین نقاط استان اظهار کرد: گازرسانی به جای جای کهگیلویه و بویراحمد از اولویت‌های مهم‌ این شرکت است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط اقلیمی خاص و مناطق صعب‌العبور در زمینه گازرسانی با مشکلاتی مواجه است.
 
این مسؤول افزود: سعی کردیم شرایط و زیرساخت‌های لازم را برای گازرسانی و بهره‌مندی از نعمت گاز برای تمام نقاط را فراهم کنیم.
 
وی شتاب‌بخشی به پروژه‌های گازرسانی در استان را از دیگر اهداف این شرکت عنوان کرد و گفت: پیگیر جذب اعتبارات لازم برای تکمیل و سرعت‌بخشی پروژه‌های گازرسانی در استان هستیم.
 
صیدالی به اقدامات شرکت گاز در فروردین‌ماه امسال اشاره کرد و گفت: در فروردین سال جاری تعداد 619 خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند و امیدواریم این روند افزایش پیدا کند.
 
وی با بیان این‌که گازرسانی به مناطق مختلف استان نیاز به همت و تلاش دوچندان دارد، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 475 شهر و روستا در استان از گاز طبیعی برخوردار هستند که از این تعداد 15 شهر و 460 روستا زیرپوشش گاز طبیعی استان قرار دارند.
 
صیدالی کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها، حفظ منابع طبیعی و  بهبود وضع اقتصادی مردم به دلیل استفاده از سوخت ارزان را از مهم‌ترین مزایای استفاده از گاز طبیعی عنوان کرد.  
 
این مسؤول گفت: برخورداری روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز نقش مهمی در جلوگیری از قطع جنگل برای تأمین سوخت داشته است به طور قابل توجه‌ای کاهش پیدا کرده است.
 
وی بیان کرد: دوری از خط انتقال گاز و کوهستانی و صعب‌العبور بودن از عمده مشکلات تأخیر در گازرسانی برخی مناطق استان است.
 
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اجرای انشعاب‌ها، شبکه‌گذاری و تسریع در روند گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در دستور کار قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.