یاسوج؛

سوم خرداد اوج اقتدار نظام اسلامی بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: حماسه سوم خرداد اوج اقتدار نظام اسلامی بود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فتاح محمدی پیش از ظهر امروز در نشست بزرگداشت سوم خرداد اظهار کرد: حماسه بزرگ و عظیم سوم خرداد اوج اقتدار نظام اسلامی ایران بود و توان جمهوری اسلامی ایران در این عملیات توانست دنیا را پای میز مذاکره قرار دهد و همین امر موجب صدور قطعنامه 598 شد.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بزرگداشت سوم خرداد زمان مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: در تقویم و روز شمار کشور برنامه‌های مناسب ملی و مذهبی وجود دارد که استفاده مناسب از این برنامه ها موجب مصونیت‌سازی می‌شود.
 
در ادامه امرالله درفشی‌فر مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سی و چهارمین سالروز عملیات بیت‌المقدس در سوم خرداد سال 1361 گفت: رشادت‌های رزمندگان انقلاب اسلامی و تقدیم 6 هزار شهید، حماسه بزرگ سوم خرداد را به رقم زد.
 
وی با تأکید بر گرامیداشت برنامه‌های سوم خرداد گفت: برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد از فردا پنج‌شنبه 30 اردیبهشت با غباروریی گلزار شهدا آغاز می‌شود که سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برگزار مسابقه پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، مسابقه اسب‌سواری، برپایی ایستگاه صلواتی و سرودهای حماسی از برنامه‌های این روز است.
 
این مسؤول بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد 46 شهید در عملیات بیت‌المقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرد در برنامه‌های برگزار شده یاد و خاطره شهدای استان گرامی داشته می‌شود.
 
درفشی‌فر اضافه کرد: با مشارکت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان مراسم شب شعر، خاطره‌گویی و پخش فیلم‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.
 
وی اضافه کرد: مراسم یادواره شهدای روحانی استان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.