اهواز؛

تاکید سرپرست استانداری بر بازنگری رویه های عمران شهری

سرپرست استانداری خوزستان گفت: رویه ها و روش ها در حوزه عمران شهری باید مورد بازنگری قرار گیرد تا به نتایج مناسب تری دست یابیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرج الله خبیر اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی باید به سمتی حرکت کند که کارآمد شود چون بسیاری از مشکلات سطح شهرها از نظر فنی به عملکرد مهندسان عضو این سازمان بر می گردد.

وی افزود: اگر مهندسان مهارت، دانش و تجربه کافی در برنامه های اجرایی و فنی داشته و متعهد و مسئولیت پذیر باشند نباید ساختمان بی کیفیت وجود داشته باشد.

خبیر بیان داشت: همه سازمان های ذیربط باید در جهت فراهم کردن شرایط مناسب تر از نظر زیستی برای شهروندان تلاش کنند، چون وجود خانه های مسکونی، شهر و روستا با وجود مردم معنی پیدا می کند.

سرپرست استانداری خوزستان تصریح کرد: سفرهای مسئولان به کشورهای دیگر باید هدفمند باشد و با ارائه دستاوردها بتوانند بخشی از مشکلات موجود را برطرف کنند.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری های استان اذعان داشت: تورم نیرو گریبانگیر همه شهرداری ها است که باید فکر اساسی در این زمینه صورت گیرد.

فرج الله خبیر خاطرنشان کرد: حوزه امور شهری، معاونت عمرانی و شهرداری ها باید برنامه های خود را به گونه ای تنظیم کنند که در یک بازه زمانی مشخص مشکلات رفع شود و باید به دنبال کسب درآمدهای پایدار در سطح شهر باشیم.

سرپرست استانداری خوزستان گفت: برای هر شهرداری چهارچوب مشخصی برای استخدامی ها تعیین شده که خلاف این تخلف است بنابراین باید ساختارها اصلاح و کیفیت کار، سطح مهارت و تخصص افزایش یابد.

وی افزود: ما در ارائه کار با کیفیت پایین و قیمت تمام شده بالا خبره هستیم که به معنی نابودی شهرها و دور ریختن پول است.

خبیر اذعان داشت: ما باید کار را با کیفیت خوب به مردم ارائه دهیم چون مرم حق داشتن یک زندگی راحت را دارند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.