اهواز؛

شوشتر نیازمند ساخت سیلوی گندم

فرماندار شوشتر با بیان اینکه توجه به اینکه برداشت گندم در اردیبهشت ماه آغاز می شود ساخت سیلو برای کاهش خسارات بارندگی های بهاره یکی از نیازهای ضروری بخش کشاورزی شوشتر محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی سمالی در بازدید از مراکز خرید گندم این شهرستان گفت: شوشتر یکی از قطب های تولید گندم در خوزستان محسوب می شود که نیاز است بخش خصوصی یا تعاونی روستایی برای احداث سیلو پیشقدم شوند.

وی اظهار کرد: تاکنون 130هزارتن گندم به صورت تضمینی در شهرستان شوشتر خریداری شده که نسبت به پارسال 30 درصد افزایش داشته است.

سمالی بیان داشت: خرید دانه روغنی کلزا در این شهرستان به 4 هزار و 100 رسیده که معادل حدود 40 درصد کلزای تولیدی استان است.

فرماندار شوشتر افزود: تعاونی ها باید با علم روز دنیا آشنا شوند تا در راستای رشد و بالندگی اقتصاد کشور گام بردارند.

حسین بهداروندی رییس اداره تعاونی روستایی شوشتر نیز اذعان داشت: با توجه به اجرای طرح 550 هزارهکتاری مقام معظم رهبری در این شهرستان و افزایش تولیدات کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی به توسعه نیاز دارند.

وی خاطرنشان کرد: اداره تعاونی روستایی شوشتر ظرفیت های فراوانی دارد و توانسته است در 2 سال اخیر به عنوان اداره نمونه و برتر استان را کسب کند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.